Wie weet of Unreal Tournament 2003 A3D (2.0) ondersteund ?? na wat discussies gelezen te hebben over EAX vs A3D, vroeg ik me af of je nieuwe spellen wel volledig ondersteund door A3D kunt spelen... En heeft er iemand een fantsoenlijke winXP driver, want Xp drivers schijnen niet geweldig te zijn...
Ik denk het haast niet, maar ik ga dit zeker ff volgen 
* Bossie mist zijn aureal vortex sq2500
* Bossie mist zijn aureal vortex sq2500
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb een diamond monster liggen. Zit een Vortex2 chipset op, en volgens een vriend van me is dat de beste a3d kaart ...
edit]
http://www.superfly.fastfreenet.com/hlccl/guides.asp?ident=1
Weet iemand of dit goed spul is ??
edit]
http://www.superfly.fastfreenet.com/hlccl/guides.asp?ident=1
Weet iemand of dit goed spul is ??
[ Voor 32% gewijzigd door Dashinuke op 26-08-2003 16:16 . Reden: link geadd ]
Verwijderd
Die heb ik nuIk denk het haast niet, maar ik ga dit zeker ff volgen
/me mist zijn aureal vortex sq2500
Maar ik denk niet dat UT 2K3 sowieso a3d 2.0 ondersteunt en a3d 2.0 onder XP aan de praat krijgen is
Mja, iedereen praat wel over super masterlijk "echt" 3d geluid. Maar omdat het dus eigelijk al oud en mischien wel dood is, kan ik me dus niet voorstellen dat het super perfect zou werken in ut2k3
Verwijderd
Het is ook gewoon GOED en de 3D-plaatsing isMja, iedereen praat wel over super masterlijk "echt" 3d geluid.
Ik ook nietMaar omdat het dus eigelijk al oud en mischien wel dood is, kan ik me dus niet voorstellen dat het super perfect zou werken in ut2k3
Ik bedoelde ook echt geluid hoor
in tegenstelling tot EAX ... Als er echt zoooooveel mensen zijn die A3D willen, waarom wordt er dan niks met die techniek gedaan ??
'Pantagruel graait in de bak met computer antiquiteiten en ......"
Trekt er de monster sound MX300 (Aureal Vortex 2 chippie) uit.
Een monster van een kaart, maar ja geen driver ondersteuning. Aureal ging over de kop, Creative kocht de technologie boedel op en flikkerde alles in de vrieskist.
A3D v2 was dermate goed dat Creative deze nooit op de markt zou willen hebben. Zelf hebben ze AEX geplugged en hebben er dus weinig voordeel bij om die "standaard" af te gaan kammen door A3D kaarten te gaan maken.
Helaas dus RIP A3D,.
Trekt er de monster sound MX300 (Aureal Vortex 2 chippie) uit.
Een monster van een kaart, maar ja geen driver ondersteuning. Aureal ging over de kop, Creative kocht de technologie boedel op en flikkerde alles in de vrieskist.
A3D v2 was dermate goed dat Creative deze nooit op de markt zou willen hebben. Zelf hebben ze AEX geplugged en hebben er dus weinig voordeel bij om die "standaard" af te gaan kammen door A3D kaarten te gaan maken.
Helaas dus RIP A3D,.
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
En nog iets, als echt wekelijk iedereen A3D boven EAX kiest, (zal ook wel internationaal zijn dan ) waarom wordt dat niet duidelijk gemaakt dan, aan creative ofzo, of mischien dat er andere bedrijven zijn die ermee beginnen ??
[ Voor 23% gewijzigd door Dashinuke op 10-09-2003 16:41 ]
omdat het een gesloten techniek is he.... UT2003 zou het kunnen ondersteunen maar het betekent wel meer werk voor een steeds kleiner wordende doelgroep aan een niet-ondersteunde techniek, dus echt nuttig zou het niet zijn.....
[ Voor 9% gewijzigd door Ramon op 10-09-2003 21:37 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Kijk hier; http://members.optushome.com.au/kirben/drivers.html
Ze hebben hier wel een win 2k en nt driver
.
Zelf heb ik een vortex 2 ^_^. Die dingen waaren een keer op de hcc dagen te koop voor 2,50. Als ik dat had geweten dat het zo goeie kaart was had ik ze allemaal opgekocht.
De geluidsuitgang is ook vele male beter dan de standaart geluidskaarten. Bij normale gebruiken ze een condesator in de eind chip om de negetieve spaning op te weken waardoor je elktij zo #@# plop krijgt waneer je pc aan en uit zet.
Bij die aureal kaart niet
.
Sinds ik die aureal kaart heb, heb ik me sb live 5.1 bijna leterlijk uit het raam gegooit.
Het is echt troep zooi in vergelijking met deze kaart.
Erg jammer dat er maar weinig goeie geluidskaarten bestaan.
Creative kan beter die vortex2 kaarten gaan maken, wedden dat die beter zouden verkopen.
EAX Unified driver
Only for use with Vortex 2 Windows 95/98 4.06.2048 reference drivers, allows EAX 2.0/3.0 software emulation on any sound card which supports EAX 1.0
EAX 3.0 Unifed driver (93KB)
Software matig gaat in iedergeval wel lukken, maar je deze kaart heeft dan nog steeds beter geluid dan die andere troep.
Kijk hier voor de problemen en oplosingen van de vortex 2 kaart.http://members.optushome.com.au/kirben/vortex2.html
Ze hebben hier wel een win 2k en nt driver
Zelf heb ik een vortex 2 ^_^. Die dingen waaren een keer op de hcc dagen te koop voor 2,50. Als ik dat had geweten dat het zo goeie kaart was had ik ze allemaal opgekocht.
De geluidsuitgang is ook vele male beter dan de standaart geluidskaarten. Bij normale gebruiken ze een condesator in de eind chip om de negetieve spaning op te weken waardoor je elktij zo #@# plop krijgt waneer je pc aan en uit zet.
Bij die aureal kaart niet
Sinds ik die aureal kaart heb, heb ik me sb live 5.1 bijna leterlijk uit het raam gegooit.
Het is echt troep zooi in vergelijking met deze kaart.
Erg jammer dat er maar weinig goeie geluidskaarten bestaan.
Creative kan beter die vortex2 kaarten gaan maken, wedden dat die beter zouden verkopen.
EAX Unified driver
Only for use with Vortex 2 Windows 95/98 4.06.2048 reference drivers, allows EAX 2.0/3.0 software emulation on any sound card which supports EAX 1.0
EAX 3.0 Unifed driver (93KB)
Software matig gaat in iedergeval wel lukken, maar je deze kaart heeft dan nog steeds beter geluid dan die andere troep.
Kijk hier voor de problemen en oplosingen van de vortex 2 kaart.http://members.optushome.com.au/kirben/vortex2.html
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 22:44 ]
A3d en WinXp kun je wel vergeten. Is al zo vaak een topic over geweest.
Meestal crashen de games die Hardwarematig a3d 2.0 aankunnen zodra a3d gebruikt wordt.
Het levert een hoop crashes en problemen op, en de fixes werken bij lange na niet allemaal of gedeeltelijk wel/niet.
Meestal crashen de games die Hardwarematig a3d 2.0 aankunnen zodra a3d gebruikt wordt.
Het levert een hoop crashes en problemen op, en de fixes werken bij lange na niet allemaal of gedeeltelijk wel/niet.
[ Voor 28% gewijzigd door Hoyden op 10-09-2003 22:40 ]
Verwijderd
HIer in win98 werkte die perfect
, laats nog Need for speed hot persuit 2 gespeeld met A3D onder steuning. Probeer het ander even in win2k daarvoor zijn wel goeie drivers
.
Verwijderd
Ik heb een heletijd Half-life AG gespeeld... Ik denk dat bijna niemand dat wat hier zegt maar goed.. A3D is inderdaad de poep, alleen het is niet stabiel te draaien op XP !!! We hebben er zo veel naar gekeken maar het werkt echt niet super. Ze hebben wel allemaal drivers enzo maar die werken toch niet echt stabiel of je krijgt niet je echte A3D 2.0 geluid terug..
En Un-X-PecteD die diamond kaart die je hebt is 'n goeiuh weez er maar zuinig op maar ook die kaart wil nie 100% werken op XP en over Unreal 2003 voggez mij wel a3d maar 2.0 ? hmZzz je moet toch al uitkijken bij nieuwe spellen want A3D bij die nieuwe spellen kennen ze niet meer..
Mah XP en A3D gaat niet samen...
98 en w2k welz
grtz
En Un-X-PecteD die diamond kaart die je hebt is 'n goeiuh weez er maar zuinig op maar ook die kaart wil nie 100% werken op XP en over Unreal 2003 voggez mij wel a3d maar 2.0 ? hmZzz je moet toch al uitkijken bij nieuwe spellen want A3D bij die nieuwe spellen kennen ze niet meer..
Mah XP en A3D gaat niet samen...
98 en w2k welz
grtz
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 10:39 ]
Ja, A3d 2.0 met vortex2 chipset
Ik denk dat de doelgroep groter is dan je denkt...UT2003 zou het kunnen ondersteunen maar het betekent wel meer werk voor een steeds kleiner wordende doelgroep aan een niet-ondersteunde techniek, dus echt nuttig zou het niet zijn.....
Pagina: 1