• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:56
Ik weet dat er al 2 topics zijn geweest over dit onderwerp, maar die geven geen goed antwoord op mijn vraag, ik wil namelijk folie hebben voor mijn lcd, omdat die al gedeeltelijk beschadigd is (de anti-weerkaatsende laag is er in het midden een beetje af)

daarom wil ik folie kopen die ook aan anti-reflectie doet, weet iemand wat voor, en waar ik die kan kopen, ik ben al bij 5 winkels geweest (fotozaken, electrozaken, dixons, combi, etc) maar geen een van deze winkels had folie, sommigen hadden er zelfs nog nooit van gehoord :(

Wie kan me wel vertellen waar ik dit kan kopen, en heeft iemand ook ervaring met dit spul, werkt het ook qua anti-weerkaatsing, of is het puur voor de bescherming (en hoe goed werkt dat).

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

• kmf
  • Niet online

kmf

folie of screenprotectors voor cameraLCDs bestaan wel, maar anti-reflecterende heb ik nooit van gehoord.

In NL zijn zulke dingen naar mijn weten niet te krijgen (uiteraard...). Je zal zoiets dus moeten bestellen online. Misschien even berichtje achter laten bij DPreviewfora.

PS. onzinnig reply verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door kmf op 26-08-2003 15:51 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik kwam dit toevallig tegen op de site van radioshack
http://www.radioshack.com...e=&product%5Fid=16%2D3687
eliminate glare with these screen protectors

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 11:51
http://daproducts.com Zijn in america hele bekende protectors, iig tegen beschadiging. Dit zijn dunne plexiglas oid plaatjes, en zijn echt heeel sterk. Om weer zo''n antireflectie laag te krijgen misschien de link hierboven.

Als je misschien beide kanten van een plexiglas plaatje licht schuurt, heeel licht dan is het denk ik ook wel minder reflecterend. :)

[ Voor 63% gewijzigd door Gody op 26-08-2003 16:35 ]

Verwijderd

Op http://www.m5000.de kun je ze ook bestellen. Een aantal tweakers hebben al folie besteld hier. Alleen vraag ik me af of het display nog wel duidelijk te zien is. Dus niet dat het iets vager/onscherper en/of donkerder wordt. Misschien dat iemand me dat kan vertellen ?

• ConQuestador
ja, maar helasemento leveren die alleen IN de us, dus niet naar nederland :(

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

• ConQuestador
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 20:35:
Op http://www.m5000.de kun je ze ook bestellen. Een aantal tweakers hebben al folie besteld hier. Alleen vraag ik me af of het display nog wel duidelijk te zien is. Dus niet dat het iets vager/onscherper en/of donkerder wordt. Misschien dat iemand me dat kan vertellen ?
wauuww !!! de eerste site waar ik folie kan krijgen voor mijn olympus c350 z, en dat voor maar 3 euro !!!! alleen een beetje vaag, moet ik mijn geld in een envelop naar die lui opsturen :?

vage lui, die duitsters

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat schijnt in Duitsland vrij gebruikelijk te zijn, maar je kunt ook geld overmaken via de bank, sommige banken rekenen alleen kosten door voor internationale transacties :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ConQuestador
Überweisen Sie bitte den Betrag von 5.00 EUR und geben als Verwendungszweck
bitte den Bestellernamen ********* an.
Bankverbindung:
Kontoinhaber Michael Zwicker
Münchner Bank eG
BLZ 70190000
Kto 2534541
Für Auslandsüberweisungen:
SWIFT-BIC: GENO DEF1M01
IBAN: DE23 70190000000 2534541
Achten Sie bitte auf die Auslandsüberweisungsgebühren! In den meisten EU-Ländern
wurden die Gebühren seit 1.07.2003 gesenkt.
Sind Ihnen diese zu hoch, können Sie uns den Betrag auch per Brief zuschicken
(Bitte nur Scheine, eventuell Bestellmenge anpassen). Die Adresse finden Sie im
Impressum.
Die Ware wird i.d.R. innerhalb 48 Stunden nach Zahlungseingang versandt.
Eine Rechnung legen wir bei.

oke, ik heb duits gehad, maar dit gaat me ff boven de pet, hoe moet ik die 5 euro nou overmaken, ik zie dat ik t per brief op kan sturen, maar via de bank is natuurlijk makkelijker,

wie verteld me ff hoe

• ConQuestador
BLZ 70190000
Kto 2534541
Für Auslandsüberweisungen:
SWIFT-BIC: GENO DEF1M01
IBAN: DE23 70190000000 2534541

als die afkortingen snap ik dus niet ;)

• Charango
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:42
BLZ=Bankleitzahl, het identificatienummer van de bank

Kto=Konto, rekeningnummer

Voor overschrijvingen uit het buitenland:

SWIFT-BIC: (geen idee)

IBAN: internationaal rekeningnummer

Als je zelf online geld overmaakt (bv. bij rabobank of postbank) meen ik mij te herinneren dat bij gebruik van het IBAN-nummer de kosten lager zijn dan als je alleen "BLZ" en rekeningnummer zou weten.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Of ze hebben daar nog een betrouwbare postbezorging zonder allerlei louche volk in dienst dat geld en goederen tussen de post uit jat.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Sinds 1 juli dit jaar kun je kosteloos overmaken als je betaling aan bepaalde voor waarden voldoet.

KNIP (SNS site)
Gratis geld overmaken binnen de Europese Unie
Geld overmaken naar de andere landen van de Europese Unie kost particuliere en zakelijke klanten van SNS Bank voortaan niets meer. Vanaf 1 juli 2003 betalen klanten geen extra kosten, zolang ze betalen in euro’s en aan een aantal regels voldoen.
Een overboeking in euro´s naar een bankrekening van een inwoner van een andere EU-land is dus voortaan gratis. Als er bedragen worden overgemaakt in Engelse ponden, Zweedse of Deense kronen komen er wel extra kosten bij. Andere voorwaarden zijn onder meer dat maximaal 12.500 euro wordt overgemaakt en gebruik wordt gemaakt van de zogenaamde ‘IBAN’ en ‘BIC’ codes van de begunstigde.
/KNIP

Dit is europees geregeld en geldt in principe voor alle banken. Dit scheelt al gauw minimaal 7 euro per transaktie (die had je vroeger altijd aan je broek hangen). IBAn en BIC dien je dus bij je betaling te vermelden. Informeer anders even bij je eigen bank.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 14:01 ]

• ConQuestador
Ik had dus alles ingevuld bij het rabo online betaal ding, maar de kosten waren dus 5 euro (8 als alles voor de opdrachtgever was) dus ik ga het toch maar even via een brief doen, dan duurt het maar een paar dagen langer hoor

Verwijderd

Ik wil ze op zich ook wel bestellen voor mijn canon S45, maar weet iemand of het scherm minder duidelijk/scherp wordt ?

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
[quote]Charango schreef op 27 August 2003 @ 13:49:
SWIFT-BIC: (geen idee)
quote]

BIC staat voor Bank Identifier Code. Deze is ook al in de IBAN verwerkt (de IBAN kan je iig bij de postbank op de website laten bepalen aan de hand van je girorekening), de BIC staat vermeld. Met deze codes kan je kosteloos binnen de EU geld overmaken, als je het bedrag in euro's overmaakt (dus bv. niet in engelse ponden naar engeland).

• ConQuestador
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 19:05:
Ik wil ze op zich ook wel bestellen voor mijn canon S45, maar weet iemand of het scherm minder duidelijk/scherp wordt ?
Ik zal ze over een week ofzo wel binnenkrijgen, dus dan geef ik wel een volledige beschrijving van mijn ervaring met dit spul :)

Verwijderd

*schop*

Ik vroeg me af of je al wat meer wist of dat iemand anders hier nog meer over kan vertellen :)
Pagina: 1