Ik heb thuis een netwerkje tussen mijn twee pc's mbv kabeltjes en een router.
Nu heb ik een Dell Axim pda, die ik synchroniseer via de craddle die met een van deze pc's verbonden is (pc A).
Nu wil ik op m'n werk ook graag m'n pda kunnen synchen.
Ik heb echter wisselende werkplekken.
Elke dag de cradlle loskoppelen en mee naar het werk nemen is niet handig. Ik zou een los synch/oplaad kabeltje kunnen kopen en deze in mijn tas kunnen stoppen maar dan moet er active synch software geinstalleerd worden, dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Er komt op korte termijn echter ook een sony/e T310 gsm in huis, die waarschijnlijk vaak gebruikt gaat worden in de buurt van pc B
Zowel de Pda als de T310 hebben IR aan boord.
Nu vraag ik me af of het mogelijk is een IR oogje via USB aan te sluiten waarmee zowel de Axim als de T310 gesynched kunnen worden.
En gaat dit zomaar werken of moeten er div. drivers geinstalleerd worden? (op het werk kan er in principe niets geinstalleerd worden en de axim is prive dus de baas heeft er geen belang bij dat ik de axim kan synchen)
Bij informatique kwam ik dit tegen voor net geen € 50
De ACT-IR2000U verbindt u direct met de USB-poort van uw PC.
Het geeft de desktop-computergebruiker IR wireless data
exchange direct van IR equipped mobiele telefoons en PDA's.
Heeft iemand ervaring met dit device, of is er iemand die weet of dit kan wat ik wil?
Of is er misschien iemand die een goedkopere suggestie heeft?
Nu heb ik een Dell Axim pda, die ik synchroniseer via de craddle die met een van deze pc's verbonden is (pc A).
Nu wil ik op m'n werk ook graag m'n pda kunnen synchen.
Ik heb echter wisselende werkplekken.
Elke dag de cradlle loskoppelen en mee naar het werk nemen is niet handig. Ik zou een los synch/oplaad kabeltje kunnen kopen en deze in mijn tas kunnen stoppen maar dan moet er active synch software geinstalleerd worden, dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Er komt op korte termijn echter ook een sony/e T310 gsm in huis, die waarschijnlijk vaak gebruikt gaat worden in de buurt van pc B
Zowel de Pda als de T310 hebben IR aan boord.
Nu vraag ik me af of het mogelijk is een IR oogje via USB aan te sluiten waarmee zowel de Axim als de T310 gesynched kunnen worden.
En gaat dit zomaar werken of moeten er div. drivers geinstalleerd worden? (op het werk kan er in principe niets geinstalleerd worden en de axim is prive dus de baas heeft er geen belang bij dat ik de axim kan synchen)
Bij informatique kwam ik dit tegen voor net geen € 50
De ACT-IR2000U verbindt u direct met de USB-poort van uw PC.
Het geeft de desktop-computergebruiker IR wireless data
exchange direct van IR equipped mobiele telefoons en PDA's.
Heeft iemand ervaring met dit device, of is er iemand die weet of dit kan wat ik wil?
Of is er misschien iemand die een goedkopere suggestie heeft?