NEC ND-1300A DVD±RW werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hallo,

Ik heb zojuist een NEC ND-1300A DVD±RW aangeschaft. Ik heb de dvd drive ingebouwd, en cd's lezen werkt prima. Ik kan er echter geen dvd's mee branden. Nero ziet het apparaat niet als recorder, en als ik er een lege dvd in stop, dan krijg ik de melding "G:\ inaccessible. Incorrect function". Heeft iemand dezelfde ervaring, of weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat Nero mijn apparaat herkent als brander, en ik naar hartelust dvd's kan gaan branden?

Bedankt,
Bart

edit: typo

[ Voor 6% gewijzigd door Kurkentrekker op 26-08-2003 14:46 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 21:39
Heb je andere media geprobeerd?

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-01 13:52

grep

meer begrep...

Misschien een (te) oude versie van Nero?

Werkt bij mij prima. Weet ff niet uit m'n hoofd welke versie ik nu gebruik. Zal ik thuis effe controleren.

Verwijderd

Waarschijnlijk ligt het aan de versie van Nero ja....
Toen ik dezelfde drive gekocht heb (een OEM versie) werd ik al voor gewaarschuwd dat momenteel alleen maar de nieuwste versie van Nero deze drive kon herkennen....

Ik kan je niet zeggen welke versie dat is omdat ik zelf Nero niet gebruik om dvd's te branden....

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik gebruik Nero 5.5.9.14. Ik heb dvd-r's van Nashua gebruikt. Ook met cd-r's van EMtec werkt de speler niet.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry hoor, maar uit de topicstart blijkt totaal niet dat je de tips/suggesties in de FAQ van dit subforum hebt doorgenomen, zoals hier op GoT onder andere van jou verwacht wordt. Dit staat in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] uitgelegd B)

Neem de FAQ van dit subforum dus alsnog door (kijk onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows"), mocht je er desondanks nog niet uitkomen, dan weet je hopelijk wel wat je moet doen ;)

Zoeken met de GoT-Search naar bijv. "incorrect function" wil misschien ook wel helpen :)

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 26-08-2003 14:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.