Toon posts:

Dual AMD Athlon MP2800+

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik wil voor een bedrijfje een server met de volgende server samenstellen.

2 x AMD Athlon MP 2800+ 512 kb cache
2 x 1024 PC 2100 DDR Ram
Tyan Tiger MPX S2466N-4M

En dan een normale raid hard disk en agp kaartje

Maar mijn vraag is gaat dat moederbord die dual MP 2800+ ook herkennen/ondersteunen en op wat voor FSB loopt die 2800+ ???? want ik denk dat ie gewoon 266 is maar als ie meer dan dat is moet ik weer ander mobo, en kan ik die ram gewoon gebruiken in op dat mobo of moet ik speciaal registered kopen ?

Ik hoop dat iemand van jullie mijn vragen kan beantwoorden

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Of dat moederbord de MP2800+ ook herkent/ondersteunt staat vanzelfsprekend op de website van de moederbordfabrikant :)

De FSB kun je achterhalen door even de FAQ van dit subforum te checken (kijk onder CPU overzichtjes enzo) of natuurlijk op de website van de processorfabrikant ;)

Registred of niet: dat kun je eveneens op de site van de mobofabrikant vinden B)

/zoekertje

edit:
Door dit topic heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen danwel begrepen. Bij deze dus het vriendelijke doch dringende verzoek om dat alsnog door te nemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

[ Voor 39% gewijzigd door BalusC op 26-08-2003 14:32 ]

Dit topic is gesloten.