You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Temporary Internet Files weggooien, cookies weggooien, ctrl-f5? Al geprobeerd?
probeer eventueel in je preferences http://gathering.tweakers.net/forum/preferences eens
Gebruik JavaScript voor de lijsten? Ja - Forumlijst / Topiclijst / Topic uit danwel aan te zetten.
misschien kan dit een relatie hebben met een geinstalleerde firewall (norton 2003?)
Gebruik JavaScript voor de lijsten? Ja - Forumlijst / Topiclijst / Topic uit danwel aan te zetten.
misschien kan dit een relatie hebben met een geinstalleerde firewall (norton 2003?)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Nou ik Norton 2003 heb gedisabled doe ie het wel goed
Maar wat moet ik veranderen bij norton dat ik de firewall aan kan laten staan en na het inloggen op GoT goed lukt ??
Ik heb trouwens ook die prefs gedaan maar die stond standaard al aan en ik heb hem dus uit gezet maar dat helpt niets...
Ik heb trouwens ook die prefs gedaan maar die stond standaard al aan en ik heb hem dus uit gezet maar dat helpt niets...
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Zet ook deze pref even uit: Gebruik http 304 headers? Ja - Onveranderde pagina's blijven gecached. Misschien dat dat ook nog wat kan helpen
.
Norton denkt ook allerlei zaken, wat zij vatten onder gevaarlijke scripting uit de pagina te halen, het betreft popups, maar feitelijk vernaggelen zij complete javascript-code.Redneck® schreef op 26 augustus 2003 @ 14:26:
Nou ik Norton 2003 heb gedisabled doe ie het wel goedMaar wat moet ik veranderen bij norton dat ik de firewall aan kan laten staan en na het inloggen op GoT goed lukt ??
de GoT javascripts komen niet ongeschonden door NAV2003 heen, naar ik meen kan je dat ook binnen de firewall uitschakelen, wat je ook bij andere sites problemen kan besparen (soms zal je niet eens doorhebben dat je een groot gedeelte van de content mist, omdat deze door javascript gegenereerd worden)
ik snap overigens niet waarom het niet helpt als je javascript uitzet, dat zou moeten betekenen dat react gepregenereerd wordt (net zoals wanneer je niet ingelogd bent) kan dat misschien eerder aan caching gelegen hebben?
Dan moet je gewoon het uitzetten en je cache legen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Heb ik al uit staan...Harm schreef op 26 August 2003 @ 14:28:
Zet ook deze pref even uit: Gebruik http 304 headers? Ja - Onveranderde pagina's blijven gecached. Misschien dat dat ook nog wat kan helpen.
Ik heb Keiro personal firewall geistalleerd en norton verwijderd en nu doet ie het gewoon goed dus bedankt eej...RM-rf schreef op 26 August 2003 @ 14:35:
[...]
Norton denkt ook allerlei zaken, wat zij vatten onder gevaarlijke scripting uit de pagina te halen, het betreft popups, maar feitelijk vernaggelen zij complete javascript-code.
de GoT javascripts komen niet ongeschonden door NAV2003 heen, naar ik meen kan je dat ook binnen de firewall uitschakelen, wat je ook bij andere sites problemen kan besparen (soms zal je niet eens doorhebben dat je een groot gedeelte van de content mist, omdat deze door javascript gegenereerd worden)
ik snap overigens niet waarom het niet helpt als je javascript uitzet, dat zou moeten betekenen dat react gepregenereerd wordt (net zoals wanneer je niet ingelogd bent) kan dat misschien eerder aan caching gelegen hebben?
Dan moet je gewoon het uitzetten en je cache legen.
Pagina: 1