Toon posts:

[SG] Ik snap iets niet

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pakkende topictitel ;)

Enniewee:
Ik zat net in SG en postte daar een reply in het topic wat over salarissen gaat. Nu kan ik dat topic nergens meer vinden. Dus of het is getrashed (lijkt me sterk), gesloten (waar is ie dan?) of gemoved naar de HK.

Maar als ik naar mijn postgeschiedenis kijkt door op mijn naam te klikken, zie ik nergens dat ik überhaupt een post in dat topic heb gedaan.

Dus het lijkt erop dat ie naar de HK gemoved is, maar waar is mijn post dan?

En als ik er wel in gepost heb (ik weet dat zelfs zeker): waarom zie ik dat niet in mijn postgeschiedenis.

En ten derde nog iets serieuzers: ALS dat topic naar de HK is gemoved, kan een mod dan mijn reply (en anderen die mij quoten) dan verwijderen. Want ik vind het niet echt leuk dat ik persoonlijke info post en nu niet meer kan zien wat daar mee gebeurd. Met "normale" post is er niks aan de hand, maar dat topic is, zoals ik al aangaf in mijn reply, van dien aard dat ik toch wil zien wat de reacties zijn op mijn info (als die er al zijn). Dus indien het topic gemoved is naar de HK, trash mijn reply (als ik het kon, deed ik het zelf wel ;)).

Dus wat is er nu aan de hand?
(kan iemand het die arme Oompa Loompa eens uitleggen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05
Hij staat idd in de HK.

edit:
Link erbij: Wat verdient de Tweaker?

[ Voor 66% gewijzigd door MADG0BLIN op 26-08-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dan weet ik dat zeker, tnx :)
(is ie gemoved wegens "opsomtopic" trouwens?)

Maar waarom zie ik dat niet terug in mijn postgeschiedenis?

En kan een mod mijn reply + eventuele quotaties ervan verwijderen?!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 14:09:
[...]

Okee, dan weet ik dat zeker, tnx :)

Maar waarom zie ik dat niet terug in mijn postgeschiedenis?

En kan een mod mijn reply + eventuele quotaties ervan verwijderen?!
als je niet in de hk kan staan topics waarin je hebt gepost en die naar de hk zijn gemoved niet meer in je posthistory

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik denk omdat jij de HK nog niet in kan dan. Ik zie hem namelijk wel staan. Wel apart idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pluisje schreef op 26 August 2003 @ 14:10:
[...]

als je niet in de hk kan staan topics waarin je hebt gepost en die naar de hk zijn gemoved niet meer in je posthistory
jamaar dat is dus gewoon kut dus (don't pardon my french)

Of ik er nu wel of niet in kan: er staat een post van mij in de HK, DUS die moet toch worden vermeld in de posthistorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht niet direct dat die reply getrashed zal worden. Het is nu eenmaal het risico van hier dingen te posten. Je weet dat het door een groot publiek bekeken kan worden, en je weet ook dat het verplaatst kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

nee zo werkt het dus niet, in je posthistory staan alleen je posts van fora waar jij in kan en verder niet. dus gemovde topics naar bijv TC of HK kun je dan niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet 'em in je post history verschijnen zodra je HK-XS krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 14:13:
Ik verwacht niet direct dat die reply getrashed zal worden. Het is nu eenmaal het risico van hier dingen te posten. Je weet dat het door een groot publiek bekeken kan worden, en je weet ook dat het verplaatst kan worden.
Goed gezegd :)

Maar ik vraag nu in dit specifieke geval of een mod zo aardig zou willen zijn om op verzoek van de user (ikke dus :P) die ene reply te trashen. Vanwege de natuur van het topic. No big deal lijkt me ;)
En het is een uitzondering. Ging het om de kleur van mijn onderbroek (wit met bruine strepen :X 8)7 ) dan had het me niet geboeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 14:09:
(is ie gemoved wegens "opsomtopic" trouwens?)
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 13:49:
Opsomtopic,
SG >> HK :)

Ik verdien €70,- per maand momenteel, alleen als ik niet uitkijk moet ik het terugbetalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, je reply is weg :)

De rest is duidelijk zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pluisje schreef op 26 August 2003 @ 14:14:
nee zo werkt het dus niet, in je posthistory staan alleen je posts van fora waar jij in kan en verder niet. dus gemovde topics naar bijv TC of HK kun je dan niet zien.
wat is daar dan de theorie achter?

Het lijkt me dat je posthistory de historie van je posts op GoT is? :?
Dus niet de historie van bepaalde delen op GoT. Het lijkt me dat eerstgenoemde een waardevollere tool is dan een "kreupele" historie.

Nou boeit het voor de rest ook niet echt, maar in dit specifieke geval was het irritant genoeg om zelfs een heel topic (edit: 2 zelfs, ook Soepkip's) aan te wijden ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 14:16:
Ok, je reply is weg :)

De rest is duidelijk zo? :)
tnx :)

ja alles is duidelijk (op de verklaring van een selectieve history na, maar eigenlijk boeit dat niet heel erg)

[nu mag het modus >:)]

SLOTJEEUUHH!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 14:17:
[...]

Dus niet de historie van bepaalde delen op GoT. Het lijkt me dat eerstgenoemde een waardevollere tool is dan een "kreupele" historie.

Nou boeit het voor de rest ook niet echt, maar in dit specifieke geval was het irritant genoeg om zelfs een heel topic aan te wijden ;)
don't blame me ;)

zo steekt het beleid van GoT nou eenmaal in elkaar en voor vragen/klachten hierover moet je bij de admins zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Toet3r op 26-08-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 14:17:
[...]

Nou boeit het voor de rest ook niet echt, maar in dit specifieke geval was het irritant genoeg om zelfs een heel topic aan te wijden ;)
Als er een topic naar een crewforum wordt gemoved, lijkt me niet dat je het verloop daarvan nog moet kunnen volgen. Ook titels worden daar nog weleens aangepast, met dingen die je eigenlijk niet hoeft te weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 14:20:
[...]
Als er een topic naar een crewforum wordt gemoved, lijkt me niet dat je het verloop daarvan nog moet kunnen volgen. Ook titels worden daar nog weleens aangepast, met dingen die je eigenlijk niet hoeft te weten :P
Ah, het "mind you own f#cking bussiness" argument ;)

Good enough for me :D

Nee serieus, daar zit inderdaad ook wel wat in. Oh well, het lijkt me ook veelsteveel scriptwerk om puur voor dit soort uitzonderingen het forum aan te passen.

edit: Nog mijn dank trouwens aan een ieder voor de snelle replies en medewerking (Durden _/-\o_ ). Most impressive.

edit2: hoewel >:), degene met het slot heeft een lekke band volgens mij :D :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Pluisje schreef op 26 augustus 2003 @ 14:20:
don't blame me ;)

zo steekt het beleid van GoT nou eenmaal in elkaar en voor vragen/klachten moet je bij de admins zijn
Waarom denk je dat hij z'n vraag stelt in LA ;).

Ik weet niet precies waarom je topics waar je in gepost hebt en gemoved zijn niet meer kunt zien, maar het is wel heel logisch. Het topic is niet voor niets buiten jouw zicht verplaatst. Als iemand een aanvraag doet voor HK-XS, dan is het niet de bedoeling dat hij ziet wat er met dat topic gebeurt. Wij passen namelijk de topictitel aan naar wat wij denken dat het moet worden. Als iemand dat vervolgens in z'n postgeschiedenis ziet, dat lijkt mij niet de bedoeling. Of een topic dat naar een ander crewforum verplaatst wordt, dat soort dingen worden niet voor niets verplaatst.
Verder zal het ongetwijfeld een rechtenprobleem zijn en is het makkelijker om alleen fora weer te geven waar jij in kunt in plaats van subfora waar je niet in kunt maar wel in een topic hebt gepost.

Een slotje is niet nodig, dit topic zakt vanzelf wel weg (als iedereen het verder met rust kan laten ;)).

edit:
Wat Durden zegt dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:12

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

sorry Compubiter maar ik wou nog even mijn ongenoegen kenbaar maken over het HK beleid

bleh !

zo dat is gedaan nu mag ie wel weer zakken

Beste film ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soepkip schreef op 26 August 2003 @ 14:28:
sorry Compubiter maar ik wou nog even mijn ongenoegen kenbaar maken over het HK beleid

bleh !

zo dat is gedaan nu mag ie wel weer zakken
Jij kan toch in de HK. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepkip

soepkip

Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 15:12:
[...]

Jij kan toch in de HK. 8)7
Nee hoor....maar goed ik heb het dan ook nooit aangevraagd,
omdat ik niet geheel met het beleid eens ben

Beste film ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
soepkip schreef op 26 August 2003 @ 15:48:
[...]

Dan moet je ook niet zeuren denk ik. Als je je normaal gedraagt zou je er toch in kunnen.
Als je het niet eens bent met het beleid dan moet je er ook niet over zeuren in topics waar het niet aan de orde is maar met bemiddeling mailen of een LA topic hierover openen. Het is een gratis forum, staat ontzetttend veel info, en als het je niet bevalt ga je toch naar een ander forum. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepkip

soepkip

MADG0BLIN schreef op 26 augustus 2003 @ 15:53:
[...]

Dan moet je ook niet zeuren denk ik. Als je je normaal gedraagt zou je er toch in kunnen.
Als je het niet eens bent met het beleid dan moet je er ook niet over zeuren in topics waar het niet aan de orde is maar met bemiddeling mailen of een LA topic hierover openen. Het is een gratis forum, staat ontzetttend veel info, en als het je niet bevalt ga je toch naar een ander forum. :?
Dan doe ik het nu toch goed ??
Ik bedoel ik kon vroeger in de HK, zelfs de kroeg! ik vindt GoT zelf prima, en de moderaties ook alleen ben ik het niet met het nieuwe HK beleid eens, daar kom ik dan ook niet.
Dat zegt nog niet dat ik nooit kenbaar mag maken dat ik het er niet mee eens ben ??

Ik vindt het maar een beetje slap om iedere keer weer te zeggen "en als het je niet bevalt ga je toch naar een ander forum."
Dat is toch onzin..ik ga al heel lang mee hier en ik kan dus ook zeggen dat mijn posts net zo goed hebben gezorgd voor wat Got vandaag de dag is (of je dit nu een positieve of een negatieve bijdrage vindt daargelaten)

Beste film ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soepkip schreef op 26 augustus 2003 @ 15:48:
[...]

Ok, ik heb het niet goed verwoord. :)
Wat ik dus idd bedoelde is dat jij de mogenlijkheid hebt om in de HK te kunnen.

Het is prima, mooi, leuk en aardig dat je het niet met het beleid eens bent, maar waarom wil je dat dan zonodig melden in dit topic. Ik ga toch ook niet overal roepen dat euthanasie slecht is, terwijl de het meerendeel van het land het eens is met de huidige regelgeving. :? Die discussie is geweest. :) (Dit is overigens een fictief voorbeeld). ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
soepkip schreef op 26 augustus 2003 @ 15:58:
[...]

Dan doe ik het nu toch goed ??
Ik bedoel ik kon vroeger in de HK, zelfs de kroeg! ik vindt GoT zelf prima, en de moderaties ook alleen ben ik het niet met het nieuwe HK beleid eens, daar kom ik dan ook niet.
Dat zegt nog niet dat ik nooit kenbaar mag maken dat ik het er niet mee eens ben ??

Ik vindt het maar een beetje slap om iedere keer weer te zeggen "en als het je niet bevalt ga je toch naar een ander forum."
Dat is toch onzin..ik ga al heel lang mee hier en ik kan dus ook zeggen dat mijn posts net zo goed hebben gezorgd voor wat Got vandaag de dag is (of je dit nu een positieve of een negatieve bijdrage vindt daargelaten)
Het gaat hier niet echt over toegang tot de HK, maar ok. :)
Ik zeg ook niet dat je GoT niet goed vind enzo, maar het is toch niet nodig om telkens weer dit kenbaar te maken in een ander topic?
En idd je posts dragen ook mee aan GoT net als die van ieder ander, zeg ik ook helemaal niets van.
Maar wat is er dan mis met het HK beleid. Ik snap dat nog steeds niet. Ze proberen gewoon situaties als eerder te voorkomen, waar ik me persoonlijk heel erg in kan vinden. Het is ook niet leuk als anderen het verpesten voor iedereen. En zou hou je toch controle over wie er binnen komt. Iedereen kan op den duur toegang krijgen, mits je een beetje fatsoenlijk en normaal gedraagt. :Y) Daar is toch niets mis mee? Of zie ik dat nu weer verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:17
Open dan een apart topic MET onderbouwing. Dit is weinig constructief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
soepkip: mag ik dan vragen waarom je het niet eens bent met het (toegangs)beleid van de HK?

Automatisch access geven na 150 posts en 4 maanden registratie tijd werkte niet, en tot nu toe gaat het screenen van mensen best goed, zo kunnen we de grootste probleemmakers buiten de deur houden.

Als jij een beter idee hebt zal de GC-crew er denk ik wel naar willen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepkip

soepkip

Rafe schreef op 26 August 2003 @ 19:15:
soepkip: mag ik dan vragen waarom je het niet eens bent met het (toegangs)beleid van de HK?

Automatisch access geven na 150 posts en 4 maanden registratie tijd werkte niet, en tot nu toe gaat het screenen van mensen best goed, zo kunnen we de grootste probleemmakers buiten de deur houden.

Als jij een beter idee hebt zal de GC-crew er denk ik wel naar willen kijken :)
Natuurlijk mag dat..(ik hoop ook van Durden..die me net een OW gaf voor de eerste opmerking >:) )

Mijn grootste onenigheid heb ik met het feit dat users die de toegang al hebben verdient dit plotseling en masse wordt afgepakt.
Oftewel je straft de verkeerde users.

Ik ben zeker voor herinvoering van automatische toegang, waarom, iemand die 4 maanden is geregistreerd en die 150 tech posts heeft gemaakt zal zich heus wel een tijd weten te gedragen, ik ben van mening dat de meeste herrieschoppers zich in het begin niet zo erg hebben misdragen, maar dat men pas na toegang te hebben de vrijheid niet aan kon
Natuurlijk is een variatie/ verhoging van het oorspronkelijk toegangsbeleid nog eens een goed punt om te herevalueren.

Mijn idee om het in goede banen te leiden heeft het uitgangspunt dat men de overtreders moet straffen, niet iedereen.
Een naar mijn mening goed voorbeeld van een toepasselijke straf is dat wanneer een user een overtreding begaat diegene zijn toegang weer terug moet verdiennen
met als voorbeeld 2x zo zware toelatingseisen als het orgineel, bij een volgende overtreding 3x enz enz. Deze straffen mogen voor mijn part ook zeer snel worden uitgegeven. Een nette user van dit forum zal na een misstap geen moeite hebben om de toegang weer terug te verdiennen op een nette, en forum-opbouwende manier.

En om hier even duidelijk over te zijn, met toegang bedoel ik post rechten, leesrechten moet iedereen hebben, waarom mogen lurkers, pas geregde users en overtreders (fouten maakt iedereen!) niet kunnen lezen wat er gepost wordt en nog belangrijker gepost IS ??

Dit idee is ook zeer goed naderhand in te stellen, dus zonder mensen hun rechten af te pakken en maar mondjesmaat (naar aanleiding van hun reg-id...nou dat is eerlijk)toe te laten zoals nu gebeurt.
Het idee lijkt me ook vrij makkelijk voor de modjes, op een knop rammen en er is geen omkijken meer aan, onterecht ? als je normaal post op GoT dan heb je eerder je toegang terugverdient dan dat je het via een andere weg probeert terug te krijgen,
Is de periode wel erg lang dan heb je pech gehad, de vorige heb je niet voor niets gekregen dus had je maar beter uit moetten kijken

offtopic:
En hier bovenop komt dan ook nog de invoering van area61 welke mij ook in een verkeerd keelgat is geschoten, maar goed dat is weer een andere discussie

[ Voor 24% gewijzigd door soepkip op 26-08-2003 19:48 ]

Beste film ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soepkip schreef op 26 August 2003 @ 19:37:
offtopic:
En hier bovenop komt dan ook nog de invoering van area61 welke mij ook in een verkeerd keelgat is geschoten, maar goed dat is weer een andere discussie
offtopic:
Hoewel ik de manier van HK-XS geven op het moment prima vind, ben ik het hier wel mee eens. Voor A61-XS ben je volledig afhankelijk van de oplettendheid van de moderators: als je niet genoeg bij hen opvalt kom je er nooit in, dat is redelijk scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepkip

soepkip

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 20:14:
[...]
offtopic:
Hoewel ik de manier van HK-XS geven op het moment prima vind, ben ik het hier wel mee eens. Voor A61-XS ben je volledig afhankelijk van de oplettendheid van de moderators: als je niet genoeg bij hen opvalt kom je er nooit in, dat is redelijk scheef.
offtopic:
Psies,. hierdoor ontstond er een zgn "clubje' van oh ik ben zo 1337 want ik hoor bij dat clubje van got, wat is het allemaal geheim, en daar ik fell tegen het uitsluiten van mensen ben omdat men niet in het ons kent ons groepje zit kan nr 61voor mijn part in cyberspace zoekraken
En als men kritiek geeft, zelfs op een humoristische manier dan krijg je de wind van voren

[ Voor 4% gewijzigd door soepkip op 26-08-2003 20:29 ]

Beste film ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
OK, vraag is beantwoord en het gaat behoorlijk offtopic :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.