[ISDN] Voicemail met menu's via PC?

Pagina: 1
Acties:

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een proggie waarmee ik menugestuurde voicemails kan maken voor ISDN :)

Dus zodat m'n PC inkomende gesprekken op een bepaald MSN nummer beantwoord met een voicemail met daarin een soort keuzemenu:

Kies 1 voor ....
Kies 2 voor ....

Op dit moment gebruik ik RVSCom, maar dat biedt alleen de mogelijkheid voor een normale voicemail, geen menugestuurde. Ik heb ook CapiTel, maar die lijkt de mogelijkheid ook niet te ondersteunen :(

Ik heb ook al de nodige tijd op Google gezocht, maar niets bruikbaars kunnen vinden :(

Weet iemand een proggie hiervoor?

P.s. Ik draai win2k.

[ Voor 3% gewijzigd door Hermanvh op 26-08-2003 13:34 ]

webOS all the way!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Ik dacht dat de isdn4linux-distro daar standaard iets voor bijgebundeld had, dat je met een eenvoudig shell-script kan aanpassen aan je wensen. Meer weet ik niet.

Je schrijft dat je Win2k gebruikt, maar misschien heb je er toch iets aan. :)

Andere optie: Je hebt vast wel ergens nog een analoog modem, dan kan je ook nog hetzelfde verhaal doen maar dan met niet-ISDN-specifieke software. (bijvoorbeeld vgetty, maar dat is weer voor UNIX-achtigen)

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
rollebol schreef op 26 August 2003 @ 13:49:
Ik dacht dat de isdn4linux-distro daar standaard iets voor bijgebundeld had, dat je met een eenvoudig shell-script kan aanpassen aan je wensen. Meer weet ik niet.

Je schrijft dat je Win2k gebruikt, maar misschien heb je er toch iets aan. :)

Andere optie: Je hebt vast wel ergens nog een analoog modem, dan kan je ook nog hetzelfde verhaal doen maar dan met niet-ISDN-specifieke software. (bijvoorbeeld vgetty, maar dat is weer voor UNIX-achtigen)
Linux is helaas geen optie, omdat ik maar 1 pc ter beschikking heb voor ISDN en daar ook applicaties op draaien, die helaas nog niet onder *NIX lopen :(

webOS all the way!

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Subtiel kickje ;)

webOS all the way!

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 08:56
Laat dat eenvoudig maar achterwege :P . (Of het ligt aan mij |:( )

k'Heb ooit wel eens iets gehoord over IBM Voice Websphere, maar ik weet niet of dat direct aan een 'normale' isdn kaart kan en misschien is het wel te professioneel.

Naar mijn idee is er en weinig documentatie en weinig software over menu gestuurde telefoon beantwoorders voor doe-het-zelvers.

[ Voor 5% gewijzigd door Eastern op 29-08-2003 15:24 ]

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[ geblaat over RVS com ]

Edit; ik zie nu dat je ze zelf wilt maken..... Laat maar, niks gezegd :X

[ Voor 78% gewijzigd door r0el op 29-08-2003 20:57 ]

Verwijderd

er is een site met een heleboel van die programma's. ff zoeken :p

edit: staat vast wel iets van jouw smaak tussen:
http://www.telecomwereld.nl/soft1.htm

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 21:34 ]