shell server in 1 file

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
[rml][ Win32] onzichtbaar processen starten *[/rml]
hier kun je mijn ontwikkelingen volgen mbt de serverapplicatie die ik aan het bouwen ben.

eigenlijk moet het gewoon een tcp/ip server worden die inkomende commando's doorspeelt naar cmd.exe of command.com en de uitvoer hiervan weer terug geven.

toen bedacht ik mij.. zoiets moet toch bestaan ? google gaf echter niet veel omdat het slechts 1 executable mag zijn!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Euh.. gezien je posthistory ga ik je niet doorverwijzen naar een FAQ over hoe een openingspost te maken maar toch lijkt dit mij niet echt een eigen discussie topic waard? Wat is nu precies je vraag? Wil je de Telnet services uit 2k/xp gaan kopieren ofzo?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:46

Jimbolino

troep.com

netcat ?

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ja daar lijkt het op :)
Mijn vraag is of er iemand een telnet-server kent die slechts uit 1 executable bestaat en onder alle windows versie's werkt.

Want na het een en ander geprobeerd te hebben lijkt het bijna niet te doen om een networkbased programma op alle windows platformen draaiend te krijgen vanuit 1 en dezelfde executable.
Daarom ben ik zelf maar aan het bouwen gegaan, hierbij stuit ik ook op een boel lastige dingen. vandaar dat ik deze vraag toch maar voorleg aan medetweakers.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
lijkt niet onder XP te draaien. Athans niet dezelfde executable als onder mijn win 95 draait.

bovendien heb je dan geen passwd protection. en dat is toch wel gewenst

[ Voor 16% gewijzigd door xychix op 26-08-2003 13:41 ]

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:46

Jimbolino

troep.com

http://www.atstake.com/research/tools/network_utilities/ -> werkt iig wel onder 2000

een andere tool die ik gebruik is dameware, daar heb je de optie: remote console, die instaleert 1 executable op een andere pc en connect er daarna mee

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Pagina: 1