Iemand ervaring met ADSL provider 'Kixtart'?

Pagina: 1
Acties:

• CHeeCH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik kan van deze provider helaas geen info vinden m.b.t. gebruikers-ervaringen...tenminste niet van hun ADSL-dienst. Op gebied van Webhosting zag ik wel overwegend positieve ervaringen dus da's wel een goed teken...denk ik.

De search hier leverde niets op, Speedtest lijkt deze provider ook niet te kennen en via google kreeg ik ook geen resultaat...

Omdat ik helaas (..toch) geen BBned kan krijgen hier, zoek ik een provider via KPN die een 1536/512Kb aanbiedt tegen een redelijke prijs. Kixtart doet dit voor 81.95 maandelijks en is volgens mij zijn ze daarmee het voordeligst...of niet misschien??

Heeft dus iemand deze gasten als ADSL-provider en wat zijn de ervaringen (nieuwsserver,FUP,extra IP etc..)??

Alvast bedankt :)

Verwijderd

is er ook geen kabel dan...

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
offtopic:
Originele naam hoor Kixtart. :P

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Tiscali ADSL Plus 1536/256 (ADSL van KPN) is al goedkoper bijvoorbeeld. Prijs: € 79.95 p/mnd

is wel lagere up zie ik nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 20:18 ]

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

J****s wat een bedragen. € 267,75 aansluitkosten (zonder modem!) en € 113,05 per maand? Da's 1624.35 pleuro voor het eerste jaar. Tegen bijvoorbeeld 882 euro voor een tweakdsl-aansluiting.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• CHeeCH
  • Niet online
Burne schreef op 26 August 2003 @ 20:24:
J****s wat een bedragen. € 267,75 aansluitkosten (zonder modem!) en € 113,05 per maand? Da's 1624.35 pleuro voor het eerste jaar. Tegen bijvoorbeeld 882 euro voor een tweakdsl-aansluiting.
Ehmm...dit gaat over een BBNED aansluiting...inderdaad erg duur ..maar daar gaat het mij dus helemaal niet om :/

Graag on-topic dus....NIEMAND die ervaring heeft met de (KPN-)abo's van deze provider??
Of iemand die mij anders kan vertellen welke provider aan te raden is voor een 1536/512 lijntje van KPN??

thx !!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 10:21

slaay

Natuurbeleven.com

Solcon, ervaring leert dat men makkelijk 50 kb/sec upload haalt!

Dich bis echt unne foëzen haas

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

CHeeCH, dit soort kleinere providers die niet vermeld staan op de adsl van kpn site, zijn bedrijven die internet via HCCnet of MXposure aanbieden. eigenlijk biedt kpn of hccnet de adsl aan en plakken zij er hun stikkertje op. Ik denk dat je je er geen al te zware bui aan zal vallen. Bel ze eens op en vraag gewoon hoe het zit, of ze adsl via mxposure aanbieden ofzo, en waarom ze niet op de site van kpn staan :). Dan wordt het weer helemaal duidelijk :).

Dit is zoiets als MyDSL van Mycom en TweakDSL van tweakers.net, dat is alletwee gewoon cambrium (via BBned). Filternet is trouwens ook iets wat via "adsl van kpn" gaat en gewoon hccnet is. Grotere bedrijven nemen soms ook adsl af en verkopen het onder de eigen naam, maar dan is het feitelijk gewoon HCCNet wat je hebt liggen :).

Ergo: Even bellen en navragen?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
[knip] vreemd dat ze die naam mogen gebruiken.

[ Voor 95% gewijzigd door avon op 27-08-2003 11:49 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

hoe bedoel je?

Het is alvast geen mxposure :)

http://www.mxposure.nl/rubriek.cfm?rubriek=Partners

[ Voor 79% gewijzigd door JvS op 27-08-2003 11:53 ]

• CHeeCH
  • Niet online
Thanks voor de ontopic reply JvS :) ..aan die info heb ik iets.

Ik heb net een reply op een mail met allerlei vragen(nieuwsserver/FUP/etc) ontvangen (..binnen 1 uur trouwens...heel mooi :) ):

''U heeft beschikking over een nieuwsserver.
Wij hanteren data gebruik via Fair Use Policy. Op dit moment ligt het gemiddelde verbruik van de gebruikers van een lite abonnement op 4 GB.
U krijgt 1 vast IP adres. Meerdere IP adressen zijn niet mogelijk.''

..heb maar een reply terug gestuurd mbt 'het gemiddelde verbruik' bij een 'extra' abo. Die 4 GB/maand trek ik al bijna over m'n isdn'tje ;)

Kan iemand misschien een provider aanraden (KPN adsl) die niet al te moeilijk over FUP's doet. Ik denk aan ongeveer 50-60 GB per maand.
Maar ik wacht natuurlijk ook nog ff de reply van kixtart hierover af :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

met fast doet bijna geen een provider moeilijk, ze doen pas moeilijk als jij in je eentje met veel dataverkeer overlast veroorzaakt. Die 4Gbyte is trouwens hoog voor lite verbindingen en het is een gemiddelde.

De gemiddelde surfer zal niet veel boven de 1 a 2Gbyte uitkomen en dan heb je nog een paar flinke downloaders die met lite 20Gbyte trekken. Het is nu eenmaal niet te zeggen hoe moeilijk een provider doet over FUP, maar laat ik het anders zeggen: Ik heb nog nooit gehoord dat iemand een mailtje heeft gehad over dataverkeer bij adsl van kpn :).

Pagina: 1