Toon posts:

[Win XP] PATH veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde graag, nu ik Java geinstalleerd heb, mijn Path veranderen. Vroeger ging dat gewoon in Autoexec.bat, maar ik kan dat nergens meer vinden. Wie weet hoe dat moet. Ik heb al overal gezocht, maar kan niets vinden !

• Bountyhunter
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 19:24

Bountyhunter

Marsjager

Je had vast al gezocht ;)

Autoexec.nt in Windows\System32 folder

Well isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!"

Verwijderd

Topicstarter
is dat de goede dan ? En hoe kan ik dan het path toevoegen ???

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 13:15 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je zoekt, geef dan niet het foute antwoord ;)

Je doet dit in de properties van "My Computer" -> Advanced -> Environment Variables.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:55
Autoexec.nt wordt gerunt als je een dosprompt opend d8 ik... de normale windows path staat in je Advanced properties van My Computer en dan Evironment Variables

[edit]
Wederom te laat :)

[ Voor 9% gewijzigd door Krypt op 26-08-2003 13:16 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
ja ok, maar met welke commando's kan ik dan het pad toevoegen waarin java staat. Dat is namelijk c:\j2sdk1.4\bin

Ik heb begrepen dat punten niet geaccepteerd worden in de DOS MODE, en hoe los ik dat dan op. De directory hernoemen kan niet, want dan gaan bepaalde bestanden niet meer werken zegt ie !

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:55
Gewoon doen; werkt gewoon (die punt invullen dan he; niet hernoemen anders gaat het idd niet werken)... en elke directory "afsluiten" met een ';'

Ik vind het trouwens zowieso vaag waarom die java installer dat niet automagisch erin heeft gezet..

[ Voor 76% gewijzigd door Krypt op 26-08-2003 13:23 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Krypt schreef op 26 August 2003 @ 13:23:
Gewoon doen; werkt gewoon (die punt invullen dan he; niet hernoemen anders gaat het idd niet werken)... en elke directory "afsluiten" met een ';'

Ik vind het trouwens zowieso vaag waarom die java installer dat niet automagisch erin heeft gezet..
Ja dat weet ik ook niet, maar ik kan via TextPad wel gewoon compileren, maar als ik in DOS mode nu javadoc wil toepassen, dan werkt het pad niet, dus vandaar !!!
Pagina: 1