Ik heb e-smith geinstalleerd op een "oude" computer van mij. Volgens mij ging de installatie wel ok. Alleen nu wil ik in de webconsole de internet access test uitvoeren. Alleen deze geeft failed aan.
Ik heb de kabels naar de 2 netwerkkaarten al verwisseld.
Kan het zijn dat de netwerkkaarten niet goed zijn geinstalleerd? Want op een gegeven moment moet je bij de installatie een local ethernet adapter selecteren. E-msith kon ze niet automatisch vinden en in de lijst (met mogelijke netwerkkaarten) kan ik ook niet mijn netwerkkaarten vinden (Sweex 10/100 Mbit PCI Lancard)
Als het hier aan ligt. Hoe krijg ik dan de goede netwerkkaarten gevonden/geinstalleerd?
Of kan het nog ergens anders aan liggen.
Ik heb trouwens @home, misschien ligt het hier aan.
Met voorbaat dank,
Matthias
Ik heb de kabels naar de 2 netwerkkaarten al verwisseld.
Kan het zijn dat de netwerkkaarten niet goed zijn geinstalleerd? Want op een gegeven moment moet je bij de installatie een local ethernet adapter selecteren. E-msith kon ze niet automatisch vinden en in de lijst (met mogelijke netwerkkaarten) kan ik ook niet mijn netwerkkaarten vinden (Sweex 10/100 Mbit PCI Lancard)
Als het hier aan ligt. Hoe krijg ik dan de goede netwerkkaarten gevonden/geinstalleerd?
Of kan het nog ergens anders aan liggen.
Ik heb trouwens @home, misschien ligt het hier aan.
Met voorbaat dank,
Matthias