• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Aloha,

tussen 5 Januari en 30 Januari 2003 heb ik een mp3-speler gekocht van het merk NAPA, en het type PA-11.

Zo ziet hij eruit:

Afbeeldingslocatie: http://mainserver.primeuser.com/primeuser/images/pa11.jpg

Alleen laatst is hij kapot gegaan. Ik had net wat mp3-tjes upgeload, en toen ik in de bus zat om hem af te luisteren deed hij het niet meer. Er kwam een klein 'balletje' uitgerold wat waarschijnlijk eraf was geknapt.

Iig, ik kan die bon niet terugvinden. Heel erg vervelend allemaal. Ik heb hem bij de MediaMarkt gekocht, als ik hem daar wil laten repareren, dan kan dat. Echter, zonder bon is dat allemaal erg duur.
Als ik hem daar laat repareren, beginnen ze met de reparatie door hem naar de fabriek te sturen, wat alleen al 40 euro kost. Ze raadden me aan een nieuwe te kopen.

De mp3-speler kostte zelf maar 90 euro ( goedkoop is duurkoop, ik weet het ).
Wat moet ik nou doen? Hem toch laten opsturen? Of naar een andere zaak gaan waar ze het goedkoper doen?

Ik woon in Roden, bij Groningen in de buurt. Misschien kent iemand een zaak waar het goedkoper kan?

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 14:26
Ben je zelf in het bezit van wat technische kennis? Wat voor soort 'balletje' kwam eruit gerold? En WAAR kwam het eruit?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:15
Wat ik persoonlijk zou doen is een nieuwe kopen, zo'n kleine Apacer van 128 mb ofzo. Da's een leuke stick en kost rond de 80 euro, en dit keer wel de bon bewaren.

Als je hem bij MediaMarkt in het reparatietraject laat lopen dan ben je hem ten eerste een maand of langer kwijt en ten tweede kost het je al minimaal de helft van een nieuwe speler, en zeer waarschijnlijk nog wel meer dan dat.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Hbeez
Ik ben niet echt in het bezit van technische kennis. Het balletje had ongeveer een diameter van 1 mm. En het balletje hoorde ik rollen, en dus haalde ik de baterij eruit (dan kijk je recht de mp3-speler in) en liet ik hem eruit rollen.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

een mp3speler heeft geen bewegende delen, dat balletje zal niets kritisch zijn. Maar het kan wel zo zijn dat het een kortsluiting had veroorzaakt waardoor je mp3speler poef ging.

Beetje stom dat je je bon hebt weggegooid. Het loont niet om dit ding te laten repareren, koop gewoon een nieuwe. Kom je waarschijnlijk goedkoperuit.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Je hoeft geen bon te hebben. Je moet direct contact opnemen met Napa want zei kijken of je nog garantie hebben via je serial number. Heb ik ook zo met mijn iPod en mijn IBM harde schijf gedaan. Allebei kreeg ik nog geldige garantie (zonder iemand een bon te tonen). Je stuurt in dat geval ZELF de napa naar het bedrijf en alles gaat buiten mediamarkt om.

Dat zou ik als eerst proberen. En anders zou ik toch echt een nieuwe kopen. Zo duur was hij niet...

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:03

markvt

Peppi Cola

Een nieuwe kopen en je oude met de nieuwe bon voor de garantie laten gaan dan :)

Mijn napa (MCD380 - 8cm cd speler) was ook eens stuk en die is via de mediamarkt GRATIS gefixed, maar ik had nog wel me bonnetje.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Hbeez
Als ik deze mp3-speler naar Napa stuur, wat is hun adres, en moet ik het gewoon via de TPG post opsturen met het verzoek hem te laten repareren? Hoe betaal ik dan bijvoorbeeld?

Edit:

Op de achterkant van het boekje dat ik bij mijn mp3-speler kreeg staat:

A-max technology Co., Ltd.

Via de website van A-max kom ik op het volgende adres uit:

Distributor in Netherlands
Marktrade B.V.
Mesonweg 8-12
3542 AL Utrecht
The Netherlands
Tel.: +31-(0)30-238 4583
Fax: +31-(0)30-238 4584
Email: info@marktrade.com
website: www.marktrade.com

Moet ik m'n mp3-speler + het verhaal van bonnetjes kwijtraken etc daarheen sturen?

[ Voor 58% gewijzigd door Hbeez op 26-08-2003 16:36 ]

• Hbeez
iemand? :)
Pagina: 1