Filteren van email adressen uit berichten in outlook expres

Pagina: 1
Acties:

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een tool die mij kan helpen bij het creeeren van een e-mail adressen lijst. Het probleem is als volgt:

In Outlook Express heb ik een groot aantal e-mails (> 2000) die allemaal aan de hand van een template gegenereerd zijn. Hierin zit onder andere de regel:

E-mail 1:
E-mail-address: ikke@kamikazi.nl

E-mail 2:
E-mail-address: pietje@microsoft.com

E-mail 3:
E-mail-address: klaasje@tweakers.net

Nu wil ik graag dat ik alle e-mail adressen in een simpele tekstfile geplaatst krijgt. Dus ik krijg bijv. adressen.txt met daarin:

ikke@kamikazi.nl
pietje@microsoft.com
klaasje@tweakers.net

Etc etc

Op deze manier kan ik mijn adresboek weer vullen (hij is dus nu leeg ;()Kent iemand een tool die dit automatisch voor mij kan doen?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:12

samo

yo/wassup

Ik heb een tijdje gespeeld met de export functie in outlook: nu ben ik bang dat dit niet beschikbaar is in express...
Daar kan je namelijk wel naar een access of exell lijst exporteren en dan leuk alle e-mailadressen in 1 rits kopieren naar een text bestand... maar dit zal je waarschijnlijk niet helpen...

*reactie op onderstaande post:
OEI
De export velden in excell zijn:
Subject Body FromName FromAddress FromType ToName ToAddress ToType CCName CCAddress CCType BCCName BCCAddress BCCType BillingInformation Categories Importance Mileage Sensitivity
en content staat daar dus helaas niet tussen...
* samo zit zonder andere ideeen

[ Voor 36% gewijzigd door samo op 26-08-2003 11:08 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb dus niet de e-mail adressen in het from: veld staan... anders was het al een stuk makkelijker geweest...

Verwijderd

dat maakt toch niet uit? kwestie van alle mogelijke email velden exporteren. Dan alles in 1 kolom zetten. uitgebreid filter erover heen om dubbelen te filteren.

En dan weer importeren......

Verwijderd

Een andere optie is de zoek functie van windows gebruiken ...... find *@*.*

of

Fast Email Extractor PRo zoekt systeem af naar e-mail adressen en gooit die daarna in txt file

(btw. via search gevonden)