Terecht topic, terecht gesloten?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Bij deze wil ik alle mods vragen om eerst de faq zelf door te lezen voor ze er naar verwijzen. Vaak staat hetgeen waar ze naar verwijzen er niet in en gaat een topic dus onterecht dicht. Zelfde is met de search.

Er wordt dan gezegd eerst zoeken en lezen in de faq terwijl als ze ZELF even zouden kijken blijkt dat dit nergens staat of nog niet geopend is.

Ook wordt vaak niet goed gelezen wat nou eigenlijk het probleem is. Het wordt ietsje verdraaid en dan is het een makkelijk itempje wat wel in de faq staat. Draadje gaat dicht, want daar ben je mod voor. Ik denk dat sommige mods een beetje te trots zijn op hun status en er te veel gebruik van maken en dus ook onterecht.

Dus eerst zelf de faq en het topic goed lezen voor deze dicht te gooien.

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.
Blijkbaar snap jij het ook nog niet zo helemaal. Wil je aub eens even de sticky in LA lezen?

Voor het luie klikvolk: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En mocht het inderdaad een onterecht gesloten topic zijn is dit in elk geval NIET de methode waarop het hoort.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zal het iets duidelijker proberen te maken. Op het hele forum gelden deze regels:
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Daarin staat bij topicstarten dit:
Als je een probleem hebt waar je niet uit komt, mag je uiteraard een topic openen. Daar zitten wel een paar voorwaarden aan:

Probeer het eerst zelf op te lossen.
Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas een topic opent op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Lees altijd de handleiding en kijk op de support pagina van de fabrikant. Zoek ook eens met google, in de google groups en met de search van het forum. Ook de FAQ's van de diverse fora hebben veel oplossingen. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.

Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.
En met name punt twee mist in jouw (in jouw ogen terechte?) topic.

Ik geef toe dat het allemaal wat onduidelijk gesloten is. Verder is dit topic niet de bedoeling in LA. Als je vragen hebt mag je me mailen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.