Zijn er hier ook wat :)unreal tournament:) loverssssssszzzz?????
Fuck jou:
Quake rules
Quake rules
| I've got permission to color outside the lines |
Ik heb al vriendin dus ik bedank voor je aan bod.........
maar qauke doe ik ook aan maar kan ik alleen niet Unreal is veel leuker.......(want dat kan ik juist wel).
O ja voor ik het vergeet Fuck jou 2!!
Verwijderd
ja
Unreal tournament Rullez
.....vooral de modification Strike Force.....die is super vet!
Ray_NL
Strike Force player the whole day and night :-)>:)
Unreal tournament Rullez

Ray_NL
Strike Force player the whole day and night :-)>:)
Jah ik vind het wel een kewl spel Q3 en Counterstrike ook

tanx, quake en unreal is gewoon even couleur.Op donderdag 30 november 2000 20:51 schreef Q-Bus het volgende:
Ik heb al vriendin dus ik bedank voor je aan bod.........maar qauke doe ik ook aan maar kan ik alleen niet Unreal is veel leuker.......(want dat kan ik juist wel).
maar ik denk ik help je ff met de toppic, een hoop mensen willen nog wel eens reageren op dingen zoals: Unreal zuigt..
maarja smaak verschilt, en ik doe het lekker allebei..
| I've got permission to color outside the lines |
Waar haal ik dat??????? dat strike force dus.............o ja ik had een goeie tip.....bestel de Game of the year edition online bij bartsmit.....is versie 436 + rocket arena en nog wat mod's ...........Het is maar 25 piek dus.........
Quake1/2/3 rules!!
Q3: Rocket Arena 3 is wel ZÓÓÓÓ gaaf!!
Net als Q2 CTF:P
UT is veel te makkelijk man, ik slacht iedereen, bij Q3 vind je nog echte bikkels!!;)
PS: Dit is geen flame;)
FF serieus:
Ik vind UT DM/instagib op zich best leuk om te doen. Maar van 'feeling' over je ventje en wapen kan je echt nauwelijks spreken.
Dat alternate fire vind ik klote, de rocket launcher zuigt als de neten, bla bla.
Er zitten wel standaard wat minder zuigende levels bij als bij Q3.
Q3: Rocket Arena 3 is wel ZÓÓÓÓ gaaf!!
Net als Q2 CTF:P
UT is veel te makkelijk man, ik slacht iedereen, bij Q3 vind je nog echte bikkels!!;)
PS: Dit is geen flame;)
FF serieus:
Ik vind UT DM/instagib op zich best leuk om te doen. Maar van 'feeling' over je ventje en wapen kan je echt nauwelijks spreken.
Dat alternate fire vind ik klote, de rocket launcher zuigt als de neten, bla bla.
Er zitten wel standaard wat minder zuigende levels bij als bij Q3.
If it ain't broken, tweak it!
Ben ik het niet mee eens......ik vind Qauke er zo lomp uit zien alles is zo groot...ik vind unreal meer realistisch ...dan zeg jij speel CS maar dat is weer zo moeilijk.....moet je ammel bij nadenken dus wordt het en blijft het unreal voor mij .....:)
Verwijderd
Quake zuigt!!!!!!!!!!!!
Unreal Tourney rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Unreal Tourney rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Strike Force kan je downloaden bij www.planetunreal.com/strikeforce
Alle patches die daar staan downloaden.
Awesome game
Ray_NL
Alle patches die daar staan downloaden.
Awesome game
Ray_NL
Hmm, ik hou het ook liever bij UT.
Zeker met de mod Tactical Ops.
Lijkt een beetje (veel:D) op CS, maar dat boeit niet. Hiervoor heb je tenminste niet zo'n zuigende key voor nodig
Zeker met de mod Tactical Ops.
Lijkt een beetje (veel:D) op CS, maar dat boeit niet. Hiervoor heb je tenminste niet zo'n zuigende key voor nodig
I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt
UT roelt echwel!
I see dead pixels...
geef mij maar df2
dit is geen link
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaa, UT is wreed....
Alleen ben ik er echt bedroevend slecht in
kan niet met een muis spelen...
Alleen ben ik er echt bedroevend slecht in
Verwijderd
UT is een supertof spel (beter dan Q3 naar mijn mening) daarnaast vind ik de de DeltaForce reeks ook erg tof. ;);)
Hoe kan je S3TC aanzetten in UT als je een Geforce2 hebt????
Ik weet dat er al es eerder een topic over is geweest, maar ik kan em niet meer vinden
Alvast thnx
Ik weet dat er al es eerder een topic over is geweest, maar ik kan em niet meer vinden
Alvast thnx
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Verwijderd
Ja, stelletje meatjes, wat zitten jullie nou moeilijk te zeuren over Q3 dit en UT dat, zussenzoow, dit en dat!!!!!

Ik word er stront misselijk van!
Ga maar een briefje sturen naar de Power Unlimited of zo, daar zeiken ze ook altijd heen en weer.
Ga maar zitten weinen in een kartonnen doos
P.S.
De pooh beer die beweert dan alternate fire zuigt kan niet fraggen, alternate fire is gewoon zzzoooooooowww vet

Ik word er stront misselijk van!
Ga maar een briefje sturen naar de Power Unlimited of zo, daar zeiken ze ook altijd heen en weer.
Ga maar zitten weinen in een kartonnen doos
P.S.
De pooh beer die beweert dan alternate fire zuigt kan niet fraggen, alternate fire is gewoon zzzoooooooowww vet
Alternate fire is een van de redenen dat ik UT juist fijner vindt spelen dan Q3.
Ik heb beide gespeeld, en ik moet gewoon zeggen dat ik UT toch beter vindt spelen. UT heeft veel minder/geen "enge" kleuren. (daar bedoel ik dus al dat nare rode flitsen enzo)
UT zit een veel donkerder sfeer in.
Je hebt relics, of heb je dat ondertussen bij Q3 ook al?? Na ja ik speel meestal potjes instagib met 2 relics (speed + skull)
vind ik de leukste potjes.
Ik heb beide gespeeld, en ik moet gewoon zeggen dat ik UT toch beter vindt spelen. UT heeft veel minder/geen "enge" kleuren. (daar bedoel ik dus al dat nare rode flitsen enzo)
UT zit een veel donkerder sfeer in.
Je hebt relics, of heb je dat ondertussen bij Q3 ook al?? Na ja ik speel meestal potjes instagib met 2 relics (speed + skull)
vind ik de leukste potjes.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
UT is best cool. Alleen ben ik niet zo blij met de laatste patch (436). Niet alleen duurde het een eeuwigheid om die 7mb te downloaden op m'n 56K modem, nu kan ik UT nog steeds niet spelen!! M'n hele screen is F'ed up!! M'n muis is ook al weg. M.a.w. m'n videodrivers liggen nu overhoop.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Het introfilmpje loopt namelijk wel goed?!
Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Het introfilmpje loopt namelijk wel goed?!

Skyraider: bij mij werkt de patch goed...
UT opnieuw installeren?
wel ff je ini files backuppen en na de installatie weer terug zetten, heb je al je oude instellingen weer...
UT opnieuw installeren?
wel ff je ini files backuppen en na de installatie weer terug zetten, heb je al je oude instellingen weer...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
Niet nodig, je moet gewoon de d3ddrv.dll of zoiets van 4.32 terug zetten en dan werkt alles weerk perfect. Dit is een algemeen probleem met de nieuwe patch. Ik had er zelf ook last van. Maar nu niet meer.
Verwijderd
UNREAL TOURNAMENT EEN ECHTE TOPPER!!!!!!!!!!!! PS IK BEN ER EEN BEETJE AAN VERSLAAFD
GROETJES JAN [DR DEAD]:?
Verwijderd
Ja, maar dat wisten we alOp vrijdag 01 december 2000 20:42 schreef jan.pijpers het volgende:
UNREAL TOURNAMENT EEN ECHTE TOPPER!!!!!!!!!!!! PS IK BEN ER EEN BEETJE AAN VERSLAAFD
Verwijderd
UT of Q3 
Over welke nu echt het beste is zullen de meningen altijd wel verdeeld blijven. Grafisch gezien is Q3 misschien iets beter, maar qua sound lijkt mij UT veruit het mooiste
.
Over welke nu echt het beste is zullen de meningen altijd wel verdeeld blijven. Grafisch gezien is Q3 misschien iets beter, maar qua sound lijkt mij UT veruit het mooiste
Verwijderd
Quake 3 Arena en Unreal Tournament zijn alle 2 goed.
Elk heeft zijn betere en slechtere punten.
Quake 3 Arena
+grafische engine
-Bots spreken via tekst
+Sterke spelers te vinden op internet met Q3A
+Minder snelle pc nodig
+Mooie levels (ghotic tintje)
Unreal Tournament
+bots spreken via je speakers !
-vereist zwaardere pc
+meer levels
+meer spel varianten
+meer mogelijkheden met wapens
-grafische engine
+mooie levels (realistisch tintje)
Wat speel ik ? alle 2
De verhouding is 1/3 Q3A en 2/3 UT
Elk heeft zijn eigen voordelen die de ander niet bied.
Daarom kunnen de spellen op zich goed naast elkaar bestaan.
Maar het zijn de spelers van de 2 spellen die menen dat de 1 beter dan de ander moet zijn.
Niet dus, anders waren ze alle 2 niet zo populair onder de gamers !
beter slecht gesproken dan niet gesproken
Elk heeft zijn betere en slechtere punten.
Quake 3 Arena
+grafische engine
-Bots spreken via tekst
+Sterke spelers te vinden op internet met Q3A
+Minder snelle pc nodig
+Mooie levels (ghotic tintje)
Unreal Tournament
+bots spreken via je speakers !
-vereist zwaardere pc
+meer levels
+meer spel varianten
+meer mogelijkheden met wapens
-grafische engine
+mooie levels (realistisch tintje)
Wat speel ik ? alle 2
De verhouding is 1/3 Q3A en 2/3 UT
Elk heeft zijn eigen voordelen die de ander niet bied.
Daarom kunnen de spellen op zich goed naast elkaar bestaan.
Maar het zijn de spelers van de 2 spellen die menen dat de 1 beter dan de ander moet zijn.
Niet dus, anders waren ze alle 2 niet zo populair onder de gamers !
beter slecht gesproken dan niet gesproken
Ik ben het dus _helemaal_ met je eens. Ik heb ervaring met beide spellen, omdat ik het stom vind als je quake gaat afkraken terwijl je het nog nooit hebt gespeeld.
Quake vind ik leuk vooral voor de actie. De snelheid is hoog en de rocket launcher is eigenlijk het ultieme quake-wapen. De railgun is ook cool omdat ie zo moeilijk te gebruiken is (had quake 2 niet meer wapens? misschien vind ik die nog wel iets beter)
Unreal Tournament vind ik zelf beter afgewerkt. De uitgebreidere set wapens en levels zijn twee grote plusplunten, net als de diverse 'sprees en kills' waarmee je je tegenstanders aangeeft dat je aan het slachten bent. Ook mooi vind ik dat na een spel de winnaar vol in beeld komt en iedereen weet dat hij de winnaar is. Dat geeft je wel een eergevoel
Beide spellen hebben hun charmes, en je moet daarom beide spellen spelen. Je blijft altijd Quakers en UT'ers houden, maar misschien zijn sommige mensen TE principieel bezig (terwijl ze quake misschien ook wel een topspel vinden
).
Quake vind ik leuk vooral voor de actie. De snelheid is hoog en de rocket launcher is eigenlijk het ultieme quake-wapen. De railgun is ook cool omdat ie zo moeilijk te gebruiken is (had quake 2 niet meer wapens? misschien vind ik die nog wel iets beter)
Unreal Tournament vind ik zelf beter afgewerkt. De uitgebreidere set wapens en levels zijn twee grote plusplunten, net als de diverse 'sprees en kills' waarmee je je tegenstanders aangeeft dat je aan het slachten bent. Ook mooi vind ik dat na een spel de winnaar vol in beeld komt en iedereen weet dat hij de winnaar is. Dat geeft je wel een eergevoel
Beide spellen hebben hun charmes, en je moet daarom beide spellen spelen. Je blijft altijd Quakers en UT'ers houden, maar misschien zijn sommige mensen TE principieel bezig (terwijl ze quake misschien ook wel een topspel vinden
nou mocht iemand denken dat UT te makkelijk is voor hem trek dan ff aan de bel dan gaat 2DIE4 (ikke dus) ff je asskicken ...
HEHEHE!! HELL YES!!! UT heeft echt de meest crapy engine die ik ooit gezien hep, en je kruipt vooruit in dat k*t spel! bah! Quake owns ya!Op donderdag 30 november 2000 20:48 schreef Genotix het volgende:
Fuck jou:
Quake rules
Unreal RULEZ (ja ja kweet het iedereen heeft dat al gezegt)
maarehh ,Unreal Tournament en quake gelijk met Q3 een soort gelijk (weet niet de naam maar boeit ook niet)
Unreal was ook eerder met CTF
haha het enige wat Q3 niet heeft is(zijn)
1. Assualt (of hebben ze dat nu ook)
2. Sfeer.
3. Graphics.
4. Second fire.
5. Eightball Launcher
6. AI
7. Gave skins
8. bla bla bla ......
maarehh ,Unreal Tournament en quake gelijk met Q3 een soort gelijk (weet niet de naam maar boeit ook niet)
Unreal was ook eerder met CTF
haha het enige wat Q3 niet heeft is(zijn)
1. Assualt (of hebben ze dat nu ook)
2. Sfeer.
3. Graphics.
4. Second fire.
5. Eightball Launcher
6. AI
7. Gave skins
8. bla bla bla ......
UT is al heel lang een leuk spel multi-player als je het mij vraagt.
En de TO mod is al helemaal super!
Een potje CTF Face gaat er bij mij altijd in
En de TO mod is al helemaal super!
Een potje CTF Face gaat er bij mij altijd in
Q3 grafisch beterOp vrijdag 01 december 2000 20:47 schreef Kruimeltje het volgende:
UT of Q3
Over welke nu echt het beste is zullen de meningen altijd wel verdeeld blijven. Grafisch gezien is Q3 misschien iets beter, maar qua sound lijkt mij UT veruit het mooiste.
Bijv. ik heb in Q3 nog nooit een boom gezien laat staan eentje met bladeren (kan de engine niet aan).
In het spel zie je constant de zelfde kleuren terugkomen (het lijkt wel een tekenfilm)
Er is nix realistisch in het spel te bespeuren.
En idd het geluid is in UT beter.(zie SPECS) + EAX 4.36 drivers van Creative.
Ok er zat wel een pluspunt in Q3(voor ze gaan denken dat ik aan het flamen)
Ik had ooit een CD'tje van PCZONE en daar stond een bepaalde skin op nml die grote rode duivel uit Dungeon Keeper (Horny was zijn bijnaam).
Ben helaas cd kwijt als ik die skin weer heb wil ik misschien wel Q3 weer gaan installen(eerst een HD bijkopen)
Ik had ooit een CD'tje van PCZONE en daar stond een bepaalde skin op nml die grote rode duivel uit Dungeon Keeper (Horny was zijn bijnaam).
Ben helaas cd kwijt als ik die skin weer heb wil ik misschien wel Q3 weer gaan installen(eerst een HD bijkopen)
Verwijderd
voor de kwak3 lovers; snappen jullie het nou nog niet dat UT kwak3 al heeft verslagen in zowel de verkoop als in het altal gamers! UT rocks! veel betere graphics en geen onrealistische zeik zoals de raketwerper van kwak2 waarvan je de raket bijna te voet inhaalt als je hem afvuurt, nee geef mij dan maar de wreede sniper van UT of de rocket launcher van UT
www.infinite-revolution.com ][IR][ UT-CLan
www.infinite-revolution.com ][IR][ UT-CLan
oud topic + flame topic => slotje

UT roelt
en Quake III ook 
nb, ik zit in DMG, 1 van de 1337ste UT clans van nederland ;P
Ik heb erg veel quake1 en quake2 gespeeld, maar de gameplay bij die 2 is toch veel beter dan bij q3 (gewoon gevoelsmatig) en toen ik eenmaal UT speelde voelde q3 al helemaal niet meer lekker aan...kwestie van smaak denk ik.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik vind Q2 er beter uitzien dan Q3 hoor.. die laatste heeft voor mijn gevoel veel grovere textures...
Je hebt ook een 'Hardcore' en 'Turbo'-mode hoor.Op woensdag 19 september 2001 18:56 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
HEHEHE!! HELL YES!!! UT heeft echt de meest crapy engine die ik ooit gezien hep, en je kruipt vooruit in dat k*t spel! bah! Quake owns ya!
"The fastest code, is the code that is never called."
UT 0wnz y0 all 
Heeeel duidelijk lijkt mij
(en voor de mensen die het spel niet leuk vinden.....dan kun je het zeker niet) hihihi....ligt toch echt aan je zelf dan en niet andere dinge de schuld geven
Heeeel duidelijk lijkt mij
(en voor de mensen die het spel niet leuk vinden.....dan kun je het zeker niet) hihihi....ligt toch echt aan je zelf dan en niet andere dinge de schuld geven
UT roels big time,
en
UT2 gaat nog meer roelen
en
UT2 gaat nog meer roelen
*kuch*Op woensdag 19 september 2001 23:23 schreef RaVeNgEr het volgende:
UT roelten Quake III ook
dmg vs smb uhmm 150 - 300
Tnx
uuhhh, wanneer was dat?Op donderdag 20 september 2001 21:39 schreef sMb.Blade het volgende:
[..]
*kuch*
dmg vs smb uhmm 150 - 300ongeveer
Tnx
We gaan binnenkort nog welleens 4x4 m8 
Effe kijken hoe beide clans er voor staan
Komt goed kerel
Effe kijken hoe beide clans er voor staan
Komt goed kerel
Verwijderd
Tis alleen jammer dat die niet komtOp donderdag 20 september 2001 18:08 schreef LoekieLeeuw het volgende:
UT roels big time,
en
UT2 gaat nog meer roelen
Euhm... Tja... Wat zal ik zeggen...
UNREAL TOURNAMENT RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!
Veel leuker dan Q3, want daar kun je alleen maar DM'en en daar zijn geen mods voor. Als ik wil DM'en doe ik wel es Q3 hoor maar 90% doe ik UT!!
Assault is gewoon kewl en Domination ook!
edit: Hoezo komt UT2 niet? Die komt echt wel alleen de nadruk ligt op singleplayer.
Het is de vraag of het multiplayer gedeelte wel net zo kewl wordt als bij UT!
UNREAL TOURNAMENT RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!
Veel leuker dan Q3, want daar kun je alleen maar DM'en en daar zijn geen mods voor. Als ik wil DM'en doe ik wel es Q3 hoor maar 90% doe ik UT!!
edit: Hoezo komt UT2 niet? Die komt echt wel alleen de nadruk ligt op singleplayer.
Verwijderd
(van quake krijg ik hoofdpijn, door de gfx denk ik... ook bij doom gehad)
Ik vind UT idd veel beter...
onder andere omdatie nie zo lang moet laden, er veel maps voor zijn en er (goede)mods voor zijn... ook ik speel wel TO
Ik vind UT idd veel beter...
onder andere omdatie nie zo lang moet laden, er veel maps voor zijn en er (goede)mods voor zijn... ook ik speel wel TO
Verwijderd
hehe
en het kwam bijna bovenaan bij mn zoekactie
(btw: hadden ze van tweakers.net geen servers voor ut?)
He who controls the Spice, controls the Universe.
Mja er loopt al een jaar een topic over de ut.tweakers.net serverVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 22:01:
Is trouwens niet van Tweakers zelf, maar goed
Topic: [rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8[/rml]
Persoonlijk speel ik nogal veel Unreal Tournament.
Vooral Instagib CTF vind ik erg kewl, ik speel dat dan ook elke dag met FtF
Maar NW is ook wel lachen op zijn tijd, LMS ofzo
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Da's mooiVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 22:01:
![]()
heheik vond het topic zo dood, en ik wist dat er nog ergens iets moest zijn
en het kwam bijna bovenaan bij mn zoekactie

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.