Tx Harold
De grant die ik heb, geeft toegang tot shitloads, de grant is van s'lands grootste olie-corp, ik zou het zelf willen gebruiken om te leren hoe het werkt, maar ik denk niet dat m'n werk geintresseerd is.
Dat omdat de dingen die jullie opnoemen wel heel handig zijn, maar wij het anders opgelost hebben. En dat werkt, valt weinig op af te dingen.
FYI: we werken met builds, daar zitten altijd al viruscheckers in; die worden eerst verMSI't en daarna in de build gedaan; heb je em door omstandigheden niet, of klik je repair vanuit Add/Remove Programs, dan installed'ie opnieuw via AD.
We hebben een classic virusdefinitie distri, en die is via DFS gemirrord, zodat de server nooit te zwaar belast is, en krijgt een client een viruswarning, dan trapt het beheer die comp onmiddelijk van het netwerk af, en gaat er een seintje naar 2nd/3rd line om opnieuw te installen, etc.
Het verMSI'en van McAfee is veel werk, want voor elke update moet je een nieuwe MSI bouwen, en die als update in de relevante GPO aangeven.
Sec genomen is ePo efficienter, maar we hebben toch al enorme afdelingen die zitten te verMSI'en, dus dat kan er ook wel bij.
Dus om te voorkomen dat onze chief information officer mij komt vragen wat ik aan het doen ben, sla ik je aanbod af.
Wel zeer bedankt tho
[
Voor 2% gewijzigd door
Verwijderd op 28-08-2003 16:34
. Reden: Oeps, typo ]