Toon posts:

csen vanachter win2k pro wingate proxy (2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe je met counterstrike moet connecten als je achter een proxyserver zit? op dit moment wil hij niet.

situatie:

wingate 3 draaid op een windows 2000 professional workstation.
ik kan met alle pc's op het internet en ik kan ook msnen.
maar om een of andere reden wil hij met counterstrike niet connecten. toen we nog op win95 draaiden met dezelfde wingate werkte het wel. ik heb ook de benodigde porten open gezet. ik probeer met hlla naar servers te connecten maar ik zie helemaal niks online.

weet iemand hoe ik dit moet fixen? porten 27000-28000, 6003, 7002 staan open.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

Verwijderd

Topicstarter
en waar is hij nu geplaats dan manic????? ik zie spielerij - problemen en vragen. of moet ik hem nou weer ergens anders heen zetten? het gaat toch om een spel en het is een vraag! dan wel technisch maar op andere plekken krijg ik ook geen antwoord.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 18:35:
en waar is hij nu geplaats dan manic????? ik zie spielerij - problemen en vragen. of moet ik hem nou weer ergens anders heen zetten? het gaat toch om een spel en het is een vraag! dan wel technisch maar op andere plekken krijg ik ook geen antwoord.
Hoho, een beetje rustig. Met 'Move > Spielerij - Problemen & Vragen' bedoelde M@NIC dat hij jouw topic hierheen verplaatst heeft. Je zal 'm eerst wel in Spielerij - Games & Discussies hebben geplaatst, waar ie dus niet hoort. Dit heeft M@NIC voor je verbeterd door 'm in het goede subforum te plaatsen, hier dus. Je hoeft dus zelf niks meer te doen.

Om even ontopic te praten: heb je de mogelijkheid om Wingate uit te schakelen en zo proberen te internetten? Of heb je misschien naast Wingate nog een andere firewall draaien die blockt?

En aangezien je 3 pc's hebt waarop je kan internetten etcetera: heb je CS op alledrie de PC's al eens geprobeerd?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat wist ik niet manic. foutje.

ehhh ik heb de wingate poorten helemaal opengezet. toen deed hij het nog niet. ik ga zo nog ff proberen op me laptop te installeren. hij deed het voor de installatie van win2k professional. ik denk zelf dat het daar aan ligt maar volgens mij zit daar geen eigen firewall op. ik kan zo'n 6 pc's op internet zonder problemen. behalve dan dat op me laptop msn het nog niet doet maar dat moet ik nog ff uitzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
post om het ff weer activ te maken. plz help me...
Pagina: 1