Toon posts:

Power Indicator

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
The NVIDIA System Sentinel has detemined that your NVIDIA based graphics adapter is operating on a serveley limited power source.

To protect your hardware from being damaged or causing a potential lockup, the GPU has lowered it's operating frequency to a level which will cause it to operate safely. You may notice decreased performance in some applications.

Kan iemand mij helpen wat ik hier aan kan doen

modbreak
Ik heb je mailadres weggepoetst .. wil je soms meer spam ontvangen? Daarnaast is het gewoon aan jou om hier regelmatig te kijken :)

[ Voor 22% gewijzigd door BalusC op 26-08-2003 09:47 ]

Verwijderd

Het verhaal lijkt me nogal logisch als je engels kent. Er wordt je verteld dat je videokaart niet genoeg stroom krijgt. Maar als je niet eens je specificaties post dan denk ik dat we je op GOT niet veel verder helpen dan te herhalen wat je hebt gepost.

offtopic:
Waarom zet je je email adres in je post? Dit is een forum hoor. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 03:17 ]

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Idd, je moederbord (oud model?) kan de power demand van je videokaart niet aan. Welke videokaart heb je? Heeft de videokaart een externe power connector die je niet aangesloten hebt? Heb je een voldoende krachtige voeding in je PC? Dit is een behoorlijk serieuze foutmelding...

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

hier heeft nog al eens zo'n post gestaan(staat nog op de eerste pagina denk ik ). Ge moet gewoon de power-connector aansluiten op je grafische kaart en het is in orde.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Die melding is best wel duidelijk hoor?

Gewoon wat meer stroom toevoeren. Indien de videokaart een 12V molexconnector heeft, dan doe je daar een molexstekkertje van je voeding in. Anders neem je maar een dikkere voeding. Logisch toch? :)

Dit topic is gesloten.