Toon posts:

[PowerDVD] stopt na een bepaalde tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb Powerdvd gekocht en nu kapt ie er telkens mee na circa een uur, het gebeurt alleen bij dvd;s die ik gebackuped heb ;)
Ik krijg de melding dat het oppervlak van de DVD beschadigd is en dat ik hem misschien maar eens schoon moet maken maar die dingen komen net nieuw uit de doos. Bij andere spelers heb ik er geen problemen mee?
Iemand bekent met dit probleem? Ik probeer namelijk al 3 dagen Scarface te kijken maar het lukt me gewoon niet :(
Ik weet zeker dat het niet aan de DVD speler ligt want ik heb zowel een LG DVD speler als een NEC DVD brander die op het zelfde moment het zelfde probleem geven. Ook ligt het niet aan de films aangezien ik het bij meerdere films heb.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Gebackupde dvd's uit de doos. Zijn het nou gekopieerde of niet???

En kijk btw eens onder windows naar je energy instellingen, is er niet iets wat na een uur in sleep modus gaat ???

En anders welke powerdvd???

Verwijderd

Topicstarter
ja het zijn gekopieerde

heeft niks met energy instellingen te maken want als ik hem snel skip richting het einde krijg ik dezelfde melding

Powerdvd 4.0 origineel gekocht

Verwijderd

had hetzelfde probleem met power dvd 4.0, heb nu power dvd 5.0 geinstalleerd en heb geen probleem meer met het afspelen van gekopieerde dvd's

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je de patches voor PowerDVD 4 geïnstalleerd?

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, ik ben nu de patch aan het downloaden

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Verwijderd schreef op 25 augustus 2003 @ 23:27:
Beste mensen,
Ik heb Powerdvd gekocht en nu kapt ie er telkens mee na circa een uur, het gebeurt alleen bij dvd;s die ik gebackuped heb ;)
Iemand bekent met dit probleem? Ik probeer namelijk al 3 dagen Scarface te kijken maar het lukt me gewoon niet :(
Als je toch een backup maakte, kan je toch evengoed het origineel bekijken dat je daar liggen hebt :X
En anders ... tja dikke pech :) hiervoor dient dit forum niet

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Topicstarter
fixed, heb power dvd 6 gedownload, problem solved... thx! enuhh skeleton, ga jij nu maar lekker met msn 6 spelen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 15:30 ]

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 15:29:
fixed, heb power dvd 6 gedownload, problem solved... thx! enuhh skeleton, ga jij nu maar lekker met msn 6 spelen
eikel :r

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Kinderspeeltuin is gesloten.

Edit: Knox en Skeleton mogen hun e-mail zodadelijk checken.

[ Voor 53% gewijzigd door Rafe op 26-08-2003 15:39 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.