Hallo,
Ik zit nogal met een probleem en hoop dat jullie een oplossing weten
Laatst draaide ik weer eens apt-get update ; apt-get upgrade maar halve wegen het installeren van de packages rebote mijn pc spontaan. tijdens het opstarten dik veel fouten en ook X starte niet meer op. Inloggen ging nog wel, ik snel weer een apt-get upgrade draaien om alles af te maken. Mooi niet dus
Eerst moest ik dpkg --reconfigure -a doen.
Gedaan en er vliegt an alles op het scherm en op laatst van alles onleesbaar en verknalt daarmee me huidige console.
Voor de rest kan ik amper een programma starten of ik krijg:
Cannot execute binary file (zijn wel aanwezig) of
hij kan een library niet gebuiken omdat de ELF headers invalid zijn.
Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat me systeem weer fatsoenlijk doet zonder een nieuwe install ?
Systeem:
Debian unstable
kde3.1.3
Alvast bedankt.
Ik zit nogal met een probleem en hoop dat jullie een oplossing weten
Laatst draaide ik weer eens apt-get update ; apt-get upgrade maar halve wegen het installeren van de packages rebote mijn pc spontaan. tijdens het opstarten dik veel fouten en ook X starte niet meer op. Inloggen ging nog wel, ik snel weer een apt-get upgrade draaien om alles af te maken. Mooi niet dus
Eerst moest ik dpkg --reconfigure -a doen.
Gedaan en er vliegt an alles op het scherm en op laatst van alles onleesbaar en verknalt daarmee me huidige console.
Voor de rest kan ik amper een programma starten of ik krijg:
Cannot execute binary file (zijn wel aanwezig) of
hij kan een library niet gebuiken omdat de ELF headers invalid zijn.
Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat me systeem weer fatsoenlijk doet zonder een nieuwe install ?
Systeem:
Debian unstable
kde3.1.3
Alvast bedankt.