Toon posts:

geen enkele game installatie werkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net nog windows XP erop gezet.

Ik heb een Pentium 500 en verder werkte die altijd perfect. Vorig jaar probeerde ik half life te installeren voor cs. Die installeerde met 1 fout, maar maakte de installatie wel af. In het spel bleek die het belangrijkste bestand te missen. gfx.wad. :'(

Nu elk spel wat ik probeer, legaal of illegaal maakt niet uit, hij wil niet een installatie afmaken. Steeds is er weer een installatiefout. Ligt dit aan mijn cd ROMS, mijn cd speler, of wat dan ook? Is het hardwarematig? Lijkt me nl. wel.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen...

Groeten,.

Tarek 8)7

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Doet je cdrom speler het verder wel gewoon goed?
Lijkt me dat daar iets niet helemaal werkt :P

edit:

Welkom @ GoT :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ste7en op 25-08-2003 22:20 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zijn het allemaal dezelfde installers of verschillende? Je weet wel, installshield en dat soort meuk. :)
Als het met alle is (waarschijnlijk wel), lijkt het me een hardwareprobleem.

Is het de CD-Rom speler? Probeer alle bestanden op de CD-Rom naar een willekeurige plek op je harde schijf te kopieeren. Geeft dat problemen -> Cdrom speler brak. Zo niet, lijkt me die wel oke..
Als de cdrom speler oke blijkt te zijn, doe dan eens een geheugen test. Je weet het maar nooit.
En je harde schijf zelf, is die ook helemaal oke? Draai daar anders ook eens wat tests op.

[ Voor 10% gewijzigd door kamerplant op 25-08-2003 22:29 ]

🌞🍃

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je dit alleen met games, of ook andere programma's?
Ga sowieso eens een schijf controle uit voeren.

Edit:
De foutmeldingen, zijn dit soort gelijke meldingen bij de verschillende games? en wat zijn de meldingen (de exacte tekst)...

[ Voor 42% gewijzigd door White Dust op 25-08-2003 22:34 ]