Beeld gekanteld

Pagina: 1
Acties:

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:16
M'n oom en tante hebben het voor elkaar gekregen om het beeld 90 graden te kantelen.
Aangezien ze beiden absolute leken zijn op het gebeid van computers weten ze absoluut niet hoe ze het gedaan hebben en ook niet hoe ze het ongedaan krijgen.
Ze werken met Intel 82845G videochipset (onboard denk ik). Aangezien het wel een eindje reizen is vanaf hier hoop ik dat er iemand is die weet hoe je als leek in hemelsnaam dat beeld gekanteld krijgt of nog beter hoe ze het weer terug krijgen.

Het is dus niet de monitor aangezien het beeld pas draait na starten van Windows, ook is het niet via de detonator driver aangezien ze met Intel werken.
Draaien windows XP btw.

Verwijderd

volgens ftp://aiedownload.intel.c...NG/ReleaseNotes_13.1.html hebben ze ook rotation mogelijkheden in de drivers. Dus ik zou maar eens op zoek gaan naar een rotate-functie in je drivers, je oom en tante hebben 'm ook kunnen vinden :P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Maar die pc staat dus ver weg.. hij kan dus zelf niet kijken. Dat wordt woord voor woord alle instellingen langsgaan met je oom en tante :P

Misschien kan een herinstallatie van de drivers ook helpen, kost waarschijnlijk minder tijd :)

Verwijderd

je moet, ergens bij die wazige instellingen van die intel drivers......zo bij instellinge van schermeigenschappen en dan settings-> geavanceerd-> intel blablabla instellinge van de kaart dus, zal het wel ergens bijstaan, kheb da bij mijn nvidia riva tnt2 kaartje zelfs......zodus......VEEL PLEZIER!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 22:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2003 @ 22:01:
je moet, ergens bij die wazige instellingen van die nvidia drivers......zo bij instellinge van schermeigenschappen en dan settings-> geavanceerd-> intel blablabla instellinge van de kaart dus, zal het wel ergens bijstaan, kheb da bij mijn nvidia riva tnt2 kaartje zelfs......zodus......VEEL PLEZIER!
lees nog eens.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Hebben ze XP? Kun je iets met die ingebouwde remote assist??

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Bij m'n Radeon 9700 is het Beeldscherm eigenschappen > Instellingen > Geavanceerd > Draaihoek, maar bij je oom en tante zal het wel niet zo eenvoudig zijn ben ik bang ;)
Bij nVidia kaarten moet je bijvoorbeeld klooien met de nView manager om het beeld te kantelen, dat leg je echt niet even uit.
Met Intel video heb ik helaas geen ervaring...

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 12:50
Cyberpope schreef op 25 August 2003 @ 22:05:
Hebben ze XP? Kun je iets met die ingebouwde remote assist??
En als ze geen XP hebben gebruik je gewoon ff Remote Administrator. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je oom en tante internettoegang hebben. :)

Edit: Ze hebben dus wél XP. Had ik ff overheen gelezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Maniakje op 26-08-2003 00:53 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Pagina: 1