[WINXP] CD-RW doet raar

Pagina: 1
Acties:

• woodyos
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04-2021
Ik heb een CDRW van philips die opeens gaat branden als ik de pc een tijdje aan heb staan. Ik heb de lade van de cdrw open en er zit geen cd in dus het is heel raar. Ik heb geen speciale programma's om te branden zoals Nero. Ik heb geprobeerd om het apparaat uit te schakelen, ik heb hem er helemaal van af gegooid maar het helpt niet, dat ding blijft branden. Ik weet niet zeker of dit niet naar hardware moet, maar ik post hem in ieder geval hier.

Verwijderd

Is het een 804 drive toevallig heeft een vriend van mij ook deze doet het dus gewoon niet meer lampje brand en de lade er half uit. En met die brander zijn misschien 200 cd`s gebrandt vreemd dat jij hetzelfde hebt.

• woodyos
is idd een pcrw 804, maar kan ik er iets aan doen?

[ Voor 45% gewijzigd door woodyos op 25-08-2003 21:04 ]

• woodyos
Mijn pc blijft ook bijna altijd hangen als ik hem een poosje aan heb staan.

Verwijderd

ja dat klopt deeed ie bij hem ook en duurde een eeuwigheid om op te starten na het verwijderen van de drive waren allerlei vage dingen verholpen en functioneerde de pc weer optimaal. De drive is gewoon overleden denk ik. Ik herinner me nu opeens ook het verhaal van de 3610 drives die ook plots na een bepaalde periode kuren kregen zouden ze bij philips dan toch een "life time" inplementeren....