Vandaag voor het eerst linux geprobeerd. Waardeloos. Eraf dus. Voordat ik Linux (Mandrake 9.2Beta) installeerde had ik windows 2000 wat prima liep.
Alleen, ALTIJD als ik XP installeer loopt XP te kloten met de Catalyst drivers. Keiharde vastlopers na ongeveer 1 minuut, krijg zelfs geen blauw scherm
Ik heb een aantal verschillende drivers geprobeerd, maar het maakt allemaal geen ZAK uit. Ik wordt hier nu echt schijtziek van om vast te zitten in 2000, ik wil #$@# nou is een keer XP kunnen draaien.
dat lucht op...
- Ik had nog wat gelezen dat ik fast writes kon uitschakelen, maar die optie kan ik helemaal niet vinden in m'n BIOS
Geheugen is goed (memtest), Videokaart/Proccesor is/zijn niet te heet.
Voeding kan het imo ook niet zijn, Zalman 300 watt.
Ik denk zowieso dat het die @#$ XP is want onder 2000 werkt het zooitje zonder problemen.
Iemand een idee wat XP tegen mijn PC heeft?
Intel Pentium 4 2400 533
MSI 645E Max-U (SiS 645DX)
256 mb ram pc 2700
Sapphire ATi 9500Pro 128MB
zooitje is NIET overgeklokt.
* Glashelder zit nu op z'n PII 350 server
Sorry voor #@$$ enzo
Pic van de foutenrapport melding komt er zo aan (ja hoor, weer vast gelopen
)

Alleen, ALTIJD als ik XP installeer loopt XP te kloten met de Catalyst drivers. Keiharde vastlopers na ongeveer 1 minuut, krijg zelfs geen blauw scherm
Ik heb een aantal verschillende drivers geprobeerd, maar het maakt allemaal geen ZAK uit. Ik wordt hier nu echt schijtziek van om vast te zitten in 2000, ik wil #$@# nou is een keer XP kunnen draaien.
dat lucht op...
- Ik had nog wat gelezen dat ik fast writes kon uitschakelen, maar die optie kan ik helemaal niet vinden in m'n BIOS
Geheugen is goed (memtest), Videokaart/Proccesor is/zijn niet te heet.
Voeding kan het imo ook niet zijn, Zalman 300 watt.
Ik denk zowieso dat het die @#$ XP is want onder 2000 werkt het zooitje zonder problemen.
Iemand een idee wat XP tegen mijn PC heeft?
Intel Pentium 4 2400 533
MSI 645E Max-U (SiS 645DX)
256 mb ram pc 2700
Sapphire ATi 9500Pro 128MB
zooitje is NIET overgeklokt.
* Glashelder zit nu op z'n PII 350 server
Sorry voor #@$$ enzo
Pic van de foutenrapport melding komt er zo aan (ja hoor, weer vast gelopen
Al met al, verschrikkelijk off-topic geblaat, wat je geen steek verder helpt, maar je hebt in ieder geval al iemand die met belangstelling je forum volgt.
offtopic:
dit bluste nog wat vuur uit, bedankt
dit bluste nog wat vuur uit, bedankt
[ Voor 15% gewijzigd door Glashelder op 25-08-2003 21:51 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc