20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
En het nieuwe record warez vinden is zojuist gevestigd door B_O_S_S, na 3 minuten al gevonden en al na 6 minuten een topic in LA... fantastisch...
Way2Go. Die gasten moeten echt de FUCK (FAQ) lezen en hij heeft hier al 2 maanden een account dus hij zou beter moeten weten.
Ja, en dankzij het snelle reageren van (één van) de mods al een slot na 8 minutenOp donderdag 30 november 2000 20:31 schreef Chaos het volgende:
En het nieuwe record warez vinden is zojuist gevestigd door B_O_S_S, na 3 minuten al gevonden en al na 6 minuten een topic in LA... fantastisch...
Misschien wel een hele minuut eerder dan zonder dit topic...Op donderdag 30 november 2000 20:35 schreef B_O_S_S het volgende:
Ja, en dankzij het snelle reageren van (één van) de mods al een slot na 8 minuten
Verwijderd
Wat zullen de ads B_O_S_S nu dankbaar zijn.Op donderdag 30 november 2000 20:37 schreef Chaos het volgende:
[..]
Misschien wel een hele minuut eerder dan zonder dit topic...
wel 1 minuut!
B_O_S_S = Koning, zo tevreden?
Bericht hierboven
Dat slotje was er zo snel omdat ik Rainstorm aka Acidburn er ff op aan sprak in de chat niet omdat er weer het zoveelste topicje in LA geopend is. Dat is net zo erg als de warez posters zelf die mensen die er een sport van maken om zoveel mogelijk meldingen in LA te posten.
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
Nou nou, is wel een eer maar ik denk dat het niet nodig is mij koning te noemen, alleen omdat ik één van de vele warez-posts al snel ontdekte....Op donderdag 30 november 2000 20:45 schreef Floris_Diemel het volgende:
B_O_S_S = Koning, zo tevreden?
Maar ja toch thnx he Floris_Diemel
Kan er geen filter geinstalleerd worden dat scant op bijvoobeeld woorden als serial/crack/warez etc.? Of misschien dat als iemand zo'n woord gebruikt dat dan de posting eerst door een Mod bekeken wordt voordat ie ook echt wordt geplaatst (ivm censuur enzo)? Nu posten veel mensen 1 bericht en daarna wordt de topic wel gesloten, maar degene die naar het illegale spul vroeg wordt meestal verder geholpen via ICQ/e-mail. Dus blijven ze in principe doorgaan natuurlijk.
Byteripper.
Byteripper.
Topix heeft ook gewoon een delete-knop, als er dus alleen een slotje opkomt is dat dom van de adjes. Je kunt je verder ook afvragen of het echt nodig is, als die mensen via email of ICQ hun warez alsnog krijgen heeft T.net daar niets mee te maken. En dat warez hier verboden zijn is omdat T.net daar problemen mee kan krijgen, niet omdat T.net principieel tegen warez is.Op donderdag 30 november 2000 23:16 schreef Byteripper het volgende:
Nu posten veel mensen 1 bericht en daarna wordt de topic wel gesloten, maar degene die naar het illegale spul vroeg wordt meestal verder geholpen via ICQ/e-mail. Dus blijven ze in principe doorgaan natuurlijk.
Pagina: 1