Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kreutel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-11 23:09
Ik heb pas een mambox p505 gekocht en het werkte allemaal goed. Tot nu...
Als ik de mp3-speler aansluit vindt de computer hem. Ik kan er gewoon muziek op zetten en afspelen, als ie in de USB zit.
Zodra ik het apparaatje uit de USB poort haal en aan zet zegt ie dat er geen muziek op staat. Kijk je bij informatie is bijvoorbeeld wel maar 30mb van de 128 mb vrij.
Dus het staat er wel op, maar hij denkt van niet en speelt het niet af....
Wie kan mij helpen????

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 20:34

tweakerbee

dus..?

Wat heb je ermee gedaan?
Geformatteerd? Misschien kun je even de handleiding erbij pakken. Je kunt ook proberen om eventjes het ding te formatteren.

You can't have everything. Where would you put it?

• Kreutel
ik heb het geformatteerd en in de handleiding staat niks daarover

• tweakerbee
  • Laatst online: 29-11 20:34

tweakerbee

dus..?

Laatste firmware gedownload? Welk OS?

Sorry dat het allemaal open-deur vragen zijn, maar je was niet heel volledig in je openingspost.

You can't have everything. Where would you put it?

• Kreutel
ik heb nix gedownload, hoeft niet in XP

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde probleem, nog geen week oud :|
nu heb ik er wel 1 mp3 van 96 mb ofzo opstaan, jij ook?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 20:41 ]

• Kreutel
ik heb er van alles opstaan maar ook soms wel wat grotere ja
maar daar zal het denk ik niet aan liggen

[ Voor 27% gewijzigd door Kreutel op 25-08-2003 20:43 ]

Verwijderd

nee heb hem er afgehaald, staat nu 1 nummer op.
de info geeft ie ook gewoon goed weer en in windows ook.
waarom ziet ie nou geen nummers :(

Verwijderd

Gewoon ff via lame coderen en hernoemen naar bijvoorbeeld test.mp3, werkt altijd

• Kreutel
Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 20:58:
Gewoon ff via lame coderen en hernoemen naar bijvoorbeeld test.mp3, werkt altijd
kun je dat ff uitleggen, ik niet snap

Verwijderd

het kan ook goed zijn dat je de speler op FAT32 of NTFS hebt geformateerd (gewoon FAT / FAT16 aanhouden)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 16:57:
het kan ook goed zijn dat je de speler op FAT32 of NTFS hebt geformateerd (gewoon FAT / FAT16 aanhouden)
Ha! ff naar FAT geformateerd en hij werkt idd weer, bedankt!

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Ik ken dat ding niet, maar heeftie geen 2 functies? Zoals :

1. Memorystick
2. MP3-speler?

Misschien ergens de modus op mp3speler zetten?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Verwijderd

hij is zelfs ook nog een voice recorder, nee maar daar ligt het niet aan.
Ik had hetzelfde probleem dus ga er eigenlijk wel 100% vanuit dat de topicstarter het zo ook kan oplossen.

• Kreutel
idd het werkt bedankt
hij doet het weer
- dat met FAT, bedoel ik dus

[ Voor 33% gewijzigd door Kreutel op 28-08-2003 22:24 ]

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-11 13:47

Zak

Er is nog niet echt een topic wat gebruikerservaringen van de Mambox p505 bevat.

Ik heb 'm gisteravond besteld bij mp3cdspeler.nl voor 135 euro. Ik verwacht 'm morgen ongeveer. Helaas zal er dan wel niemand thuis zijn maarja dan moet ik 'm maandag maar op gaan halen bij het postkantoor :(

Hoe bevalt 'ie iedereen?

• Kreutel
ja bevalt best goed. het is gewoon snel liedjes er op zetten en luisteren maar. het enige wat jammer is dat je geen .wma kan afspelen.
verder goed hoor

• js303
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-11 12:35
ik denk er ook over de mambox te kopen. enige waar ik nog over twijfel:

- degelijkheid: is dit een ding wat tegen een stootje kan?
- bediening: hoe speel je een mp3 af, ga je naar het volgende nummer etc? hopelijk niet in een afstandsbediening zoals die philips dingen dat hebben, dat haat ik
- geluidskwaliteit: goedkoper dan andere mp3 spelers, dus ook slechtere afspeelkwaliteit??

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden ook een Mambox P505 gekocht, harstikke fijn apparaat...
Ik gebruik hem ieder dag en tot nu toe had ik er geen problemen mee, totdat ik hem vandaga uit mijn zak haalde, en hij gewoon niet meer aangaat.
Eerst dacht ik het ligt aan de batterij, maar ook met een nieuwe batterij doet hij het niet. Als ik hem een mijn Pc doe, zegt hij dat het (nieuw gevonden) hardware apparaat niet goed werkt....

Heeft iemand dit probleem ook gehad, of weet iemand misschien een oplossing?

Verwijderd

Je hebt 'm waarschijnlijk ntfs geformateerd, formateer hem maar eens fat16 (fat32 weet ik niet zeker) dan speelt ie ze ook weer af :)
Had het probleem ook namelijk.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 19:06:
Je hebt 'm waarschijnlijk ntfs geformateerd, formateer hem maar eens fat16 (fat32 weet ik niet zeker) dan speelt ie ze ook weer af :)
Goh, daar was de TS neit achter :+

Ik wil de mambox ook gaan kopen, maar hij is ineens 10,- duurder geworden :/

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Check http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/779608/7 voor mijn review(inclusief foto's ^^) van de 256MB versie.

>> Bastiaan

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:16

Elektronicanet

Leds do it!

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 16:48:
Ik heb 2 weken geleden ook een Mambox P505 gekocht, harstikke fijn apparaat...
Ik gebruik hem ieder dag en tot nu toe had ik er geen problemen mee, totdat ik hem vandaga uit mijn zak haalde, en hij gewoon niet meer aangaat.
Eerst dacht ik het ligt aan de batterij, maar ook met een nieuwe batterij doet hij het niet. Als ik hem een mijn Pc doe, zegt hij dat het (nieuw gevonden) hardware apparaat niet goed werkt....

Heeft iemand dit probleem ook gehad, of weet iemand misschien een oplossing?
Ik had op de beurs een mp3speler van X-raysystems gekocht en precies hetzelfde probleem. Die heb ik teruggestuurd en ik krijg mijn geld terug.

Nederlander in België

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 19:06:
Hoe kan ik iets formatteren als hij het niet doet? Ook als ik hem in de pc doet, werkt het niet!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44
misschien een beetje een schop maar er is verder geen gebruikerservaringen topic van de Mambox P505.

kheb em vandaag dus binnengekregen (applausje voor mp3cdspeler.nl voor de snelle levering) en hij werkt prima. Het geluid is goed naar mijn idee en de equalizer voorkeuren werken goed. Je merkt het verschil dus duidelijk. Maar dat is wel per nummer weer verschillend natuurlijk.
De menu's zijn makkelijk te bedienen en het overzetten van bestanden gaat ook prima. Het enige nadeel wat ik tot nu toe gevonden heb is dat de speler geen wma af kan spelen. Maargoed 99% van mijn muziekcollectie is mp3 dus wat zeur ik.
verder prima dingetje voor de goeie prijs van 95 euro

Steam: CatBearCow

Verwijderd

Ik zou hem beste eens formateren met het apparaatje zelf. Dan de liedjes er opzetten en dan op veilig usb aparaten verwijderen, rechtsonder in de tray.
Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat ik dat ook al is heb meegemaakt. Dus probeer het zo is.

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-11 13:47

Zak

ik heb 'm een tijdje niet gebruikt en nou wil ik 'm gebruiken vanavond omdat ik een lange rit te gaan heb in de auto....

Ik dus een nieuwe batterij erin... maar hij doet het niet meer. backlight gaat aan maar that's it!!

Als ik 'm op de pc aansluit kan ik er wel nog gewoon van alles opgooien etc... wierd wierd wierd.

Is er geen manier om 'm te resetten? Ik kan dus niet in de menu's komen. Ik kan niks...

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Ik zou weleens willen weten wie er nou allemaal wel, en niet tevreden zijn over hun mambox 505.

Ik heb zelf de 256 mb versie en telkens als ik dus hem helemaal vol download:P en ik luister dan heb je dus in bepaalde nummers last van forewarding, ik luister lkkr naar nr. x en dan hoor je na bijv. 1,5 minuut nummer z opeens voor 5 seconde en dan weer nummer x. Niet zo heel fijn dus. Nog meer mensen hier last van? Ik hoop dat me uitleg een beetje duidelijk is >:)

• spacer
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Symsonic schreef op 27 januari 2004 @ 18:25:
Ik zou weleens willen weten wie er nou allemaal wel, en niet tevreden zijn over hun mambox 505.

Ik heb zelf de 256 mb versie en telkens als ik dus hem helemaal vol download:P en ik luister dan heb je dus in bepaalde nummers last van forewarding, ik luister lkkr naar nr. x en dan hoor je na bijv. 1,5 minuut nummer z opeens voor 5 seconde en dan weer nummer x. Niet zo heel fijn dus. Nog meer mensen hier last van? Ik hoop dat me uitleg een beetje duidelijk is >:)
Heb precies hetzelfde gedoe :/. Ook veel last van glitches enzo, maar als ik zelf een CD rip heb ik er geen last van.
Ik vind het ook niet dermate storend dat ik per direct een nieuwe wil, maar wel over een maand of 2 >:), dan gaat ie op marktplaats :).

Hij is sowieso foutgevoelig, vaak zat als ik hem volgooi met mp3's en niet controleer of alles goed is overgezet, wegens tijdgebrek, dan ontbreken er wel eens nummers of het is helemaal fout gegaan.

Ach voor het geld ben ik redelijk tevreden maar in 2004 komt er toch echt een Iaudio ofzo :O.
Pagina: 1