Beste medetweakers,
Ik wil graag wat vragen stellen over een router + AP + switch.
Ik heb nu een UTP netwerk die door een switch wordt verdeelt verder deelt een computer het internet.
Nu wil ik van de server af, is gewoon zonde van het stroom wat die per jaar verbruikt.
Nu zou ik graag zo'n opstelling willen:
Router die het internet deelt die, router wil ik dan met 1 kabel aan me switch hangen, omdat ik ook een Wireless AP wil zou ik graag ook mijn AP aan de switch hangen.
Is dit mogelijk?
en zo ja wat heb ik dan nodig?
een router (Doh
)
en een AP waar dan geen router in zit?
switch heb ik al
ps. i Love 3Com
dus het zou toch een 3com product worden of als het te duur is Dlink
nu moeten jullie het niet zo opvangen dat jullie, even prcies uitzoeken wat ik moet hebben ofzo hoor, ik zou graag willen weten of het kan... eventueel nog een hardware tip
Ik wil graag wat vragen stellen over een router + AP + switch.
Ik heb nu een UTP netwerk die door een switch wordt verdeelt verder deelt een computer het internet.
Nu wil ik van de server af, is gewoon zonde van het stroom wat die per jaar verbruikt.
Nu zou ik graag zo'n opstelling willen:
Router die het internet deelt die, router wil ik dan met 1 kabel aan me switch hangen, omdat ik ook een Wireless AP wil zou ik graag ook mijn AP aan de switch hangen.
Is dit mogelijk?
en zo ja wat heb ik dan nodig?
een router (Doh
en een AP waar dan geen router in zit?
switch heb ik al
ps. i Love 3Com
nu moeten jullie het niet zo opvangen dat jullie, even prcies uitzoeken wat ik moet hebben ofzo hoor, ik zou graag willen weten of het kan... eventueel nog een hardware tip