Toon posts:

[Seagate][xbox hdd] Windows ziet deze hdd niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb mijn xbox es opengebroken en die hdd die daar inzat in mijn pc gestopt.
ik start de pc op. de bios ziet hem wel. maar windows ziet hem niet. en zelfs de setup van windows xp zegt dat hij geen toegang heeft tog deze hardschijf. wat kan ik hier aan doen. zijn hier drivers voor ?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:46

-ET-

Phone Home

kan je niets aan doen. Zit een speciale lock op de hdd. Je kan ook geen normale hdd gebruiken in je xbox. Daar heb je een mod chip voor nodig en die zijn illegaal.

• -Skyhawk-
  • Niet online
Mod-Chips zijn niet illegaal, de software die op de mod-chips gezet wel :P

Verwijderd

Topicstarter
oke.. das dus balen voor mij :(

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:48

B-lennium

Volvo 164 1975!

kun je die lock er niet vanaf lowlevel formaten ?

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Verwijderd

Topicstarter
lowlevel hoe bedoel je dat?

• -ET-
  • Laatst online: 22:46

-ET-

Phone Home

-Skyhawk- schreef op 25 August 2003 @ 19:48:
Mod-Chips zijn niet illegaal, de software die op de mod-chips gezet wel :P
hier op got wordt het niet op prijs gesteld.
B-lennium schreef op 25 August 2003 @ 19:51:
kun je die lock er niet vanaf lowlevel formaten ?
Schijnt niet te kunnen. Wat ik heb begrepen zit er een extra chip op die het tegen houd. Maar dat heb ik maar gehoord dus of het waar is weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Btw drive Health ziet deze hdd ook.. dit is allemaal wel heel erg vaag'
: http://www15.brinkster.com/synxter/seagate.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 20:03 ]

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-03 16:33
Het klopt dat je idd een lock op je hdd hebt. Als je de Slayers evox autoinstaller 2.1 download, kan je die lock eruit halen. Heb je die niet, zoek dan naar het proggie configmagic, daar kan het ook mee. Ik weet ook dat er tools zijn voor onder Windows.
En volgens mij kan je je hdd onder dos ook lokken met het commando LOCK, maar ik weet niet of je hem ook kan unlocken daarmee.
Kan je die software niet vinden..mail me ff.

• -Skyhawk-
  • Niet online
Ik lees dat er mischien weer hoop is om m`n Xbox HD te fixen :D

Verwijderd

Topicstarter
Killing_Calu mag ik je email of moet ik mijne geven ?

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik die hdd dan unlocken onder dos. want ik heb mijn xbox namelijk niet gemod dus moet ik het wel onder windows doen

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-03 16:33
mail maar op rubbere_robbie@hotmail.com

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 14:41
ik heb dus met zo'n zelfde truuk mn XBOX HD om zeep geholpen (inpluggen terwijl comp aanstond vondtie nie zo fijn :Y) ) Ik wacht nog op mn modchip zodat ik een nieuwe hd dr in kan proppen, maar ik zou het wel prettig vinden deze hd nog te gebruiken.

Nu heb ik de hoop dat de schijf zelf nog in orde is, maar de printplaat hemelen is. die is ook vrij makkelijk te vervangen, hij bedekt zeg maar de halve onderkant en communiceert via een paar pennetjes met de rest. een vriend van me heeft zo al meerdere malen zn maxtor HD gered, maar hij had het geluk dat er een paar identieke schijven op zn werk stof lagen te verzamelen. en bij hem werkte die van een 10 GB versie ook op zn 20 GB :*)

heeft iemand enig idee waar ik zo'n printplaat vandaan haal? voor nix of weinig O-)

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-03 14:34

Snijkoek

Metal up your ass

Ik begrijp niet helemaal waarom je je xbox hdd nou wil zien.. Heb je die 8 gig zo hard nodig dat je je xbox er voor onklaar maakt? Hij kan hem dan strax echt niet meer gebruiken hoor zonder mod chip

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
je kan je hdd niet unlocken zonder de code die gebruikt is om hdd te locken, tenzij er een mastercode is.... dan kan je de mastercode gebruiken....

Een ongemodde xbox accepteert ook alleen maar gelockte schijven, als je je schijf 1 maal hebt geunlocked kan je hem niet meer locken voor je xbox, tenzij je je xbox hebt gemod!

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

• Targeter
als je een bepaald bestand naar je xbox hd schrijf (kzal de namen niet noemen) is het mogelijk unsigned code uit te voeren > back ups / home brew software dus. Dat wou ik ook proberen alleen ik ben zo lomp om mn HD te zappen.

nou had ik toch geen respect voor dat ding dus ik ga em met groot plezier met een soldeerbout te lijf, maar toch is het ff een paar gig (20 toch?) dat je weggooit.

• Targeter
voor degene die het interesseert: na een reactie van iemand op een advertentie van mij op marktplaats.nl heb ik een zelfde schijf weten te bemachtigen voor een tientje, printplaat overgezet en het draait als een zonnetje :)

nu nog wachten tot die modchip binnenkomt...
Pagina: 1