win2000pro systeem kan muis nie verstellen

Pagina: 1
Acties:

• DAS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-05 09:23
(k weet nie zeker of dit hier goed zit)
goedendag,

vandaag eerste dag op school, moeten op den duur achter de pc kruipen.
systemen met win 2000pro. t probleem was alleen dat die muizen veels te snel stonden, binnen 5min last van arm. ik kon dat nie verstellen dus ik naar systeembeheer. ik dat zeggen.
gues what; "nee dat kan niet" ( :? )
ik zeg nog dat dat verplicht is. en heel nochalant zei hij, zal hij er is naar kijken.

wat moet ik hiermee heeft iemand wel een idee hoe dit makkelijkst te realiseren is(of moeilijk) maar dus voor 1 gebruiker.

k hier zelf nm geen verstand van, wat mij is verteld is dat dit zeker wel mogelijk is.
alleen dus niet hoe |:(

iemand please ideeen anders word dit dus nix op school.

alvast bedankt

kek

Verwijderd

configuratiescherm > muis [tabblad: opties voor de aanwijzer]

en anders met het programma: PS2-rate

En als dat allemaal niet werkt: met je systeembeheerder praten.

• DAS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-05 09:23
ja das dus t probleem alles is afgeschermd.
ik kan daar nie komen en volgens de system admins kunne ze dat niet voor 1 persoon zijn account veranderen. daar zit ik mee

kek

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

DASZ schreef op 25 augustus 2003 @ 21:58:
ja das dus t probleem alles is afgeschermd.
ik kan daar nie komen en volgens de system admins kunne ze dat niet voor 1 persoon zijn account veranderen. daar zit ik mee
Dat kunnen ze wel, maar alleen via een policy (die desnoods op 1 persoon toegepast wordt)

Gezien RSI probs enzo, moet / kan ieder Netwerk OS ermee overweg.

Dus je admins overtuigen waarom je het nodig hebt (medische verklaring kan helpen). Desnoods via schoolleiding :)

* aReaRe heeft bij een medische instelling als administrator gewerkt :) en regelmatig moeten aanpassen (trackballs, ander vreemdsoortige muizen en aanwijscursors zie mensen die niet kunnen typen vanwege verlamming)

[ Voor 22% gewijzigd door aReaRe op 25-08-2003 22:54 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)