toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 16:00
miss voor iemand die dit weet een hele makkelijke vraag maar ik kom er niet meer uit .

ik heb nu dus het vermoeden dat mijn toetsenbord op us staat alleen kan ik zelf niets meer zo 1 2 3 vinden omdat ongedaan te krijgen .

normaal gesproken zou je rechtsonder een toetsenbord moeten hebben staan maar die haal ik altijd weg na instalatie van windows

dat werkt normaal altijd perfect alleen ben ik nu bang dat ik hem per ongeluk op us heb gezet .

ook normaal gesproken zou je via config : toetsenbord je setting moeten kunnen veranderen , maar ook daar kan ik niets verander (tenminste niet wat ik zoek)

driver van toetsenbord heb ik geinstaleerd maar dat gaat eigenlijk alleen over de sneldruk toetsen

kan iemand mij hier vanaf helpen zonder dat ik weer men hd moet formateren

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• jhksema
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 17:41
Onder de aanname van OS = win(XP ofzo):

Config->Landinstellingen->Taal

Maar, staat dit eigenlijk niet in de faq? Kennelijk niet, want die zou jij reeds grondig bestudeerd hebben...

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

linker alt linker shift en klaar. En anders Start-configuratiescherm-Landinstellingen-Talen-Details. En zie daar daar kan je je toetsenbord weer goed zetten. Als je icoontje weer wilt hebben klik je op: in menuutje detail op taakbalk. En een vinkje zetten voor Taakbalk op het bureaublad weergeven. Maar dit kan je ook wel vinden met search en zelf uitzoeken. Dit is geen helpdesk hoor

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
welk os?
bij xp weet ik dat je via control panel, regional and language options
dn languages ->advanced

sorry, ff in het engels, weet niet hoe het allemaal n het nederlands genoemd wordt ;)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Ehm...ik wil niet heel erg vervelend zijn hoor maar US is een 'normale' instelling. Voor de toetsenbord-instelling dus. Ik weet niet wat het probleem is, waardoor je denkt dat de instelling fout staat. Dus als je dat in het vervolg erbij wil zetten. Misschien dat iemand de oplossing weet. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 16:00
ja idd thnx mister het werkt dus weer

was idd ff men os vergeten lolz

zoals ik al zei stong hij ook niet in config aangegeven en dat je hem kom veranderen

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja, dit hoorde eigenlijk in WOS thuis.. Is namelijk geen hardware probleem :)
Maargoed, dit is inderdaad redelijk makkelijk op te lossen (ook via google e.d.) dus ik sluit dit topic maar gewoon :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.