Toon posts:

[V&A] - Waar/hoe software aanbieden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren/dames,

gaarne wil ik enkele 100% legale software-pakketten aanbieden in V&A. Maar hierover heb ik enkele vraagjes:

1) Welke categorie moet ik kiezen?
2) Moet ik voor elk pakket een nieuwe advertentie plaatsen?
3) Hoe geloven "jullie" dat het hier om een 100% legaal pakket gaat?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je die software zelf gemaakt? Wat voor software is het?

Verwijderd

Topicstarter
Het is officiele software van verschillende grote fabrikanten. Alles is wel gebruikt, maar niet gekopieerd; eventuele serials/keys zijn dus uniek voor de nieuwe eigenaar. Ook heb ik van alle pakketten nog de doos, de handleiding, eventuele extra documentatie en dergelijke.

En het is ook niet gestolen; van elk pakket heb ik 1 exemplaar in mijn kast staan, maar aangezien die kast enigszins uitpuilt, wil ik van een aantal pakketten af.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 18:15 . Reden: Woordje vergeten... ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 18:07:
1) Welke categorie moet ik kiezen?
Software kan terecht in deze categorie: http://www.tweakers.net/aanbod/cat/54
2) Moet ik voor elk pakket een nieuwe advertentie plaatsen?
Ik zou eens de algemene voorwaarden lezen, wat je blijkbaar nog niet hebt gedaan want dan wist je dat je maar één advertentie per categorie per week mag plaatsen. uiteraard is het toegestaan om meerdere softwarepaketten aan te bieden in een advertentie. Je kan dus het beste een alomvattende titel nemen en daarin de spullen zetten die je wilt aanbieden.
3) Hoe geloven "jullie" dat het hier om een 100% legaal pakket gaat?
We kunnen het nooit honderd procent garanderen dat jij legale software plaatst, dus wij gaan ervan uit dat diegene die iets van jouw overkoopt er zelf op toeziet dat het legaal is. Wij grijpen pas in als er Linux-distributies worden verkocht op de manier zoals het vroegere Tienpiek.net.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle replies; de algemene voorwaarden had ik wel gelezen, maar sloten bepaalde dingen over software-verkoop niet uit; vandaar...