Ik ben al uren beziggeweest om een Leo designote 7200 laptop goed werkend te krijgen. Ik kan er echter maar niet achter komen welke geluidsinterface en NIC erin zitten.
Het is een 300 Mhz P2 laptop met Intel 440 BX/ZX rev 2 A8, 6,5 gig hd, floppy, toshiba cdrom, 128 mb intern, een Neomagic Magicgraph 128 XD videokaart. De soundcard en NIC zitten standaard op moederboard. Ik heb geen documentatie, een frisse install van Windows 98 Se en alle zoekmogelijkheden geprobeerd
Weet iemand of je met debug commando het id van de devices kan achterhalen, of heb je zelf zo'n machine? Ken je misschien een goed hardware inventory tool die ik kan gebruiken? Ik word lichtelijk gek :-)
de specs die ik kon vinden
Het is een 300 Mhz P2 laptop met Intel 440 BX/ZX rev 2 A8, 6,5 gig hd, floppy, toshiba cdrom, 128 mb intern, een Neomagic Magicgraph 128 XD videokaart. De soundcard en NIC zitten standaard op moederboard. Ik heb geen documentatie, een frisse install van Windows 98 Se en alle zoekmogelijkheden geprobeerd
Weet iemand of je met debug commando het id van de devices kan achterhalen, of heb je zelf zo'n machine? Ken je misschien een goed hardware inventory tool die ik kan gebruiken? Ik word lichtelijk gek :-)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| CPU IMM INTEL PENTIUM II 333/366 a vyššie, 512kB L2 Cache, 0MB SDRAM, max 256MB, SVGA display TFT 14,1” 1024x768/64k, interná FDD 3.5”, interný CD ROM 24x zámený s DVD ROM alebo LS120, Li-Ion akumulátor, Touch Pad, Fast IrDA infračervené rozhranie, VGA PCI 128bit/2,5MB VRAM, PCI E-IDE radič, 16-bit. 3D stereo zvuková karta a 2x reproduktory, vstup mikrofón, Line In, Line Out, 1 paralelný port s ECP a EPP protokolom, 1 seriový port/16550, USB port, port pre UNI DOCK, dobíjací zdroj, PCMCIA CardBus a Zoom Video 1x typ III a 1x typ II, diskety s utilitami, manuál, koženkový obal., váha cca 3,8kg |
de specs die ik kon vinden