Half-Life Bestseller series: waar staat cdkey :?

Pagina: 1
Acties:

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Nou, zoals de titel al zegt heb ik nu toch Half-Life gekocht in de "Bestseller series", voornamelijk voor de cd-key. Wie schetst echter mijn verbazing: die key is nergens te vinden! :(
Waar zou hij moeten staan?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb HL generation, en daar staat hij (ze, ook van CS) rechtsonder op de voorkant van het boekje.

Je zal het dus ergens in het boekje moeten zoeken, of het staat op de cd, of achterop het doosje. Meer plaatsen kan ik mij niet bedenken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb ook de bestseller series, de key staat idd op het boekje, kijk eens goed ;)

Het is trouwens wat schetst mijn verbazing, toch ;)

[ Voor 32% gewijzigd door da_rippah op 25-08-2003 17:43 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Anders gewoon ff terug naar de winkel gaan en het zeggen of ff mailen naar Sierra :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

ik had ook zo'n ding ;) , snel aan een vriend van me doorverkocht want ik kon idd ook de seriacode niet vinden :P ! daarna heb ik hem maar snel een generator key gegeven, het maakt hem gelukkig tog niet uit want hij heeft 56 KAK modem :)

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 11:20

Tim Schuhmacher

abasios

Etiketje dat je er af gehaald hebt? (misschien)

• Splash
Idd voorop het boekje, bedankt. Ik had deze code al een x ingetypt, maar fout blijkbaar. Daarom ging ik ervan uit dat het hem niet was... :)

[ Voor 84% gewijzigd door Splash op 25-08-2003 17:47 ]

Verwijderd

:) lol, als het 20 cijfers is zie je tog zoieso dat het een seriekey is LOL?! :+

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb geloof ik dezelfde versie, in een DVD-box. Doosje opendoen en dan staat het onderop het boekje wat er links in zit :)
Er staat ook verder niets bij ofzo, als je niet weet waar je naar zoeken moet (hoe lang, letters/cijfers, opmaak) dan zie je het aan voor een productiecode of iets anders ondefiniëerbaars op een boekkie...
Had wel beter gekund.
Maar het is mijn 13-euro-kostende eerbetoon aan CS wat ik al jaren speelde. Kan er ook wel een paar euro af, vond ik vorig jaar.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 25 augustus 2003 @ 18:27:
Ik heb geloof ik dezelfde versie, in een DVD-box. Doosje opendoen en dan staat het onderop het boekje wat er links in zit :)
Er staat ook verder niets bij ofzo, als je niet weet waar je naar zoeken moet (hoe lang, letters/cijfers, opmaak) dan zie je het aan voor een productiecode of iets anders ondefiniëerbaars op een boekkie...
Had wel beter gekund.
Maar het is mijn 13-euro-kostende eerbetoon aan CS wat ik al jaren speelde. Kan er ook wel een paar euro af, vond ik vorig jaar.
jeps dat klopt dat is de best seller die heb ik ook:)

Verwijderd

Half Life CDkey of mail de uitgever/importeur/winkel

• Splash
Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 17:49:
:) lol, als het 20 cijfers is zie je tog zoieso dat het een seriekey is LOL?! :+
Dit is wel een beetje domme opmerking aangezien het 13 cijfers zijn. ;)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-02 22:03
bij mij zat er geeneens een boekje in maar alleen een stikker :S

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

he maar eh gasten,

vriend van mij heeft halflife blueshift gekocht en daar staat niets eens een cdkey op.
Dan ben je pas echt genept of kijkt die gast dan ook niet goed?

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Bij de bestsellers staat het op de voorkant van het boekje ,... voor andere versies, kijk eens naar stickers, kijk op de cd ... misschien nog het boekje lezen
Pagina: 1