Ik heb zelf een MSI K7N2G-L, met een Onboard GeForce4 MX, nou vroeg ik mij af waar de GPU en het geheugen van de VGA 'kaart' zich bevindt?
Hier zijn een paar mobo'tjes met een onboard VGA (waarbij de GPU zich bevindt in de NB) ;
Epox EP-8RGA+
linkje naar fabrikant
Dowload High Reso pic (0.79)

Shuttle MN31N Nforce2 VGA/SB/Lan

MSI K7N2G-L
linkje naar fabrikant

Links van de Northbridge cooler, zie je twee koelblokjes, zouden deze het geheugen van de VGA 'kaart' koelen?
---------------------------------------------------------------------------------
Hier zijn een paar mobo'tjes met onboard VGA (aparte chips/geheugen op het mobo) ;
ECS K7S7AG

Als iemand nog meer mobo'tjes kent met een onboard/integrated VGA (liefst + pics), kun je die ook posten (of aan mij geven, dan zet ik ze in de startpost).
Weet er iemand dus waar de GPU en het geheugen zich bevind 
edit; Bedankt Sjuk, ik heb ff het Shuttle plaatje aangepast, het was inderdaad de verkeerde (stomme sallandautomatisering
)
Hier zijn een paar mobo'tjes met een onboard VGA (waarbij de GPU zich bevindt in de NB) ;
Epox EP-8RGA+
linkje naar fabrikant
Dowload High Reso pic (0.79)

Shuttle MN31N Nforce2 VGA/SB/Lan

linkje naar fabrikant

Links van de Northbridge cooler, zie je twee koelblokjes, zouden deze het geheugen van de VGA 'kaart' koelen?
---------------------------------------------------------------------------------
Hier zijn een paar mobo'tjes met onboard VGA (aparte chips/geheugen op het mobo) ;
ECS K7S7AG

Als iemand nog meer mobo'tjes kent met een onboard/integrated VGA (liefst + pics), kun je die ook posten (of aan mij geven, dan zet ik ze in de startpost).
edit; Bedankt Sjuk, ik heb ff het Shuttle plaatje aangepast, het was inderdaad de verkeerde (stomme sallandautomatisering
offtopic:
Als deze topic niet in PMG thuishoort, zet hem dan maar in VB
Als deze topic niet in PMG thuishoort, zet hem dan maar in VB
[ Voor 49% gewijzigd door w0w op 26-08-2003 23:23 ]