Toon posts:

Outlook adresboek benaderen

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dag, ik heb een exchange 2000 server en een windows 2000 client met office XP.
nu wil ik in word een briefsamenvoegen met als database bron het adresboek dat ik in outlook gebruik.

nu werkt dit perfect met het adresboek dat in outlook/personal folders zit, maar ik heb ook een adresboek in de public folders.

deze kan ik in word wel zien maar wanneer ik het probeer te openen zegt hij database error.

hoe kan ik het adresboek aanspreken dat zich bevindt in de public folders op de exchange server?

ik heb al gezocht op got en google plus diversen.. kom bij LDAP uit maar hiervan krijg ik de adreslijst niet geopend.

Verwijderd

Topicstarter
niemand gebruikt outlook adresboeken om mee samen te voegen in word ?

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Ik weet niet precies of dit in Outlook ook kan, maar in Outlook Express (OE) kan ik m'n adresboek converteren naar een .csv document. In Excel en Word kun je dit gewoon inlezen....

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:12

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Wanneer je de "Service" Outlook Adresboek" hebt geinstalleerd, dan kan je in de properties van je Contactpersonen folder opgeven dat Outlook dit als een Outlook adresboek moet laten zien.
Op dat moment kan je ook een merge doen via deze adressen.

Dit werkt IIG wel voor de Contact's in je persoonlijke mailbox, of je Persoonlijke mappen. Of het ook werkt met de Publieke folders, dat durf ik niet voor 100% zeker te zeggen..
Suc6

Verwijderd

Topicstarter
CyberJ schreef op 27 August 2003 @ 08:14:
Wanneer je de "Service" Outlook Adresboek" hebt geinstalleerd, dan kan je in de properties van je Contactpersonen folder opgeven dat Outlook dit als een Outlook adresboek moet laten zien.
Op dat moment kan je ook een merge doen via deze adressen.

Dit werkt IIG wel voor de Contact's in je persoonlijke mailbox, of je Persoonlijke mappen. Of het ook werkt met de Publieke folders, dat durf ik niet voor 100% zeker te zeggen..
Suc6
dit had ik al gedaan, ik dacht ook dat het dan zou moeten werken maar nee...
word geeft aan dat hij het bestand niet kan openen vanwege vensterfouten .