Als ik een SVCD probeer te branden met Nero heb ik het volgende probleem. Ik stel hem van te voren in dat ie op een 80min. cd moet passen. Nero geeft dan keurig aan dat ie zo'n 699mb wordt. Als ie echter klaar is met coderen blijkt ie ineens te groot te zijn voor de cd en heb ik weer 2 uur voor niets gewacht. Wie weet raad?
Verwijderd
Waar gebruik je hem in? Want als je hem bijvoorbeeld in een dvd speler wil gebruiken die svcd ondersteund dan moet je het bestand gewoon als data branden. Hierdoor zet nero niet de benodigde software erop waardoor de 699mb grootte zo blijft. Er komt dus niks bij, wat op svcd branden wel gebeurt.
Dat doe ik dus al
Maar het probleem is dat Nero zegt dat ie erop gaat passen en dat het na het coderen ineens niet past.
Welk bestand bedoel je? Want ik heb een divx bestand die ik dus op svcd wil hebben.
Welk bestand bedoel je? Want ik heb een divx bestand die ik dus op svcd wil hebben.
[ Voor 26% gewijzigd door Bandicoot op 25-08-2003 16:37 ]
Verwijderd
Check even of je geen meerdere sessions open hebt of van plan bent te gaan branden. Dat was bij mij het geval namelijk tot errug hoge frustratie toe.
Klinkt misschien te simpel, maar nieuwe sessie -> SVCD -> Burn.
PS: Is overburn een optie
Klinkt misschien te simpel, maar nieuwe sessie -> SVCD -> Burn.
PS: Is overburn een optie
Dat heb ik dus al gedaan zoals ik al zei.Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 16:41:
je moet hem knippen zeg ik al met virtual dub, dan heb je dat probleem niet meer !!!!
Is er een andere manier om simpel een SVCD te maken zonder dat ie em (zoals bij Nero) meteen op cd probeert te branden?
[ Voor 22% gewijzigd door Bandicoot op 25-08-2003 16:45 ]
Verwijderd
Tmpegenc is de oplossing! Een hele goeie ook. Ben nooit echt tevreden geweest over de encoding skillz van Nero. Slechte motion search.
Alleen Tmpgenc gebruiken dus? Had wel al avi2svcd geprobeert, die gebruikt ook tmpgenc maar dat vond ik niets. Ik ga weer testen, bedankt voor de reacties
Pagina: 1