Ik wou mezelf eens verdiepen in windows 2003 server UK versie hieronder volgt alles wat ik gedaan heb.
Systeem specs:
Abit NF7-s
Barton 2500+ @ 3200+ @1,75 Vcore
512 Mb Corsair LL Pc3200 @ 400 Mhz (single dus)
ATI 9500 Club3D normaal altijd softmodded in WinXP
"Alle" updates eroverheen gedraaid via windows update:
DirectX 9.0b
RPC update
Daarna heb ik "gelukkig" een image gemaakt van dit alles, zodat ik het snel terug kon draaien.
Ik heb de Windows 2003 - Tips & optimalisaties doorgelezen
Als ik dus die ATI 3.6 drivers met softmod installeer krijg ik een BSOD met daarin Fault in non paged area, ik heb gekeken op ATI voor nieuwe drivers en zoals als gewoonlijk zijn die erniet.
Hierna ook nog een X geprobeerd zonder de softmod, geen verschil dus.
Ook heb ik verschillende mensen horen blaten dat WinXP/2000 drivers perfect draaien onder het OS, alleen bij mij dus duidelijk niet.
Zijn er mensen die dit OS dus draaien met een ATI videokaart + de nieuwste drivers?
Ik vind dit maar weer behoorlijk brak van ATI, jammer dat m`n Geforce 4 ti4400 niet geheel goed meer is anders had ik het daar eens mee geprobeerd.
Maar heeft iemand nog suggesties voor mijn systeem? ik zit nu namelijk echt vast en zou dus niet weten waar ik het zoeken moet
Systeem specs:
Abit NF7-s
Barton 2500+ @ 3200+ @1,75 Vcore
512 Mb Corsair LL Pc3200 @ 400 Mhz (single dus)
ATI 9500 Club3D normaal altijd softmodded in WinXP
"Alle" updates eroverheen gedraaid via windows update:
DirectX 9.0b
RPC update
Daarna heb ik "gelukkig" een image gemaakt van dit alles, zodat ik het snel terug kon draaien.
Ik heb de Windows 2003 - Tips & optimalisaties doorgelezen
Als ik dus die ATI 3.6 drivers met softmod installeer krijg ik een BSOD met daarin Fault in non paged area, ik heb gekeken op ATI voor nieuwe drivers en zoals als gewoonlijk zijn die erniet.
Hierna ook nog een X geprobeerd zonder de softmod, geen verschil dus.
Ook heb ik verschillende mensen horen blaten dat WinXP/2000 drivers perfect draaien onder het OS, alleen bij mij dus duidelijk niet.
Zijn er mensen die dit OS dus draaien met een ATI videokaart + de nieuwste drivers?
Ik vind dit maar weer behoorlijk brak van ATI, jammer dat m`n Geforce 4 ti4400 niet geheel goed meer is anders had ik het daar eens mee geprobeerd.
Maar heeft iemand nog suggesties voor mijn systeem? ik zit nu namelijk echt vast en zou dus niet weten waar ik het zoeken moet