Ik moet voor school een Freeware programma hebben waar je zeer gemakkelijk simpele Games voor Windows mee kunt maken, heeft iemand een link ofzoiets voor mij?
Heb je zelf al gezocht?
Zo ja, wat ben je tegen gekomen en waarom voldoet dat niet?
Zo ja, wat ben je tegen gekomen en waarom voldoet dat niet?
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Ik ben bang dat je niet met een paar klikken een spelletje kan maken..Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 15:17:
Ik heb zelf al Game Maker gevonden, maar is wel erg lastig
Een spelletje ontwikkelen kost tijd en is niet eenvoudig. Ieder spel is anders en heeft verschillende opties. Vandaar dat een programma uitgebreid is.
Verdiep je erin; misschien valt het mee.
[ Voor 29% gewijzigd door gorgi_19 op 25-08-2003 15:20 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
flash ofzo?
en anders zou ik toch gewoon even een taal leren.
in basic of pascal ofzo kun je al vrij makkleijk een spel als pong of breakout maken.
zo moeilijk is dat niet.
maar al die wonder programma's om spelen mee te maken zijn volgens mij gewoon zwaar brak en geld klopperij.
heb b.v. dat klik & play hier ergenst op een cd'tje staan.
dat was echt zo brak dat wil niet eens gebruiken.
en anders zou ik toch gewoon even een taal leren.
in basic of pascal ofzo kun je al vrij makkleijk een spel als pong of breakout maken.
zo moeilijk is dat niet.
maar al die wonder programma's om spelen mee te maken zijn volgens mij gewoon zwaar brak en geld klopperij.
heb b.v. dat klik & play hier ergenst op een cd'tje staan.
dat was echt zo brak dat wil niet eens gebruiken.
Hihi.
P&W is een forum voor programmeurs en gaat over zelf dingen programmeren.
Software ontwikkelen doe je niet met klik en point programma'tjes, en requests voor dergelijke dingen horen hier ook niet in thuis.
P&W is een forum voor programmeurs en gaat over zelf dingen programmeren.
Software ontwikkelen doe je niet met klik en point programma'tjes, en requests voor dergelijke dingen horen hier ook niet in thuis.
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()