The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Een houdertje is wel los te koop.
Wel een beetje CME imho.
[ Voor 14% gewijzigd door -=bas=- op 25-08-2003 14:56 ]
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
En volgens mij is dit geen CME...
Maar zou het volgens jullie verzamelde electro-kennis te doen zijn om zelf iets te knutselen van een oude card reader ofzo, of zou het signaal niet zo'n grote afstand kunnen overbruggen?
[off-topic]
En als je 't er niet mee eens bent hoef je daar geen post van te maken (DoD Cerberus) maar kan je 't gewoon aan een modje melden.
[/off-topic]
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Wil je zo'n kabel zelf maken? Dan gewoon 1 op 1 een verlenging maken (pin 1 op 1, pin 2 op 2 etc) - als zo'n kabeltje zou bestaan zou het denk ik allang te koop zijn of via Google te vinden.
Wat eventueel wel zou kunnen is dat je de kabel van de camera verlengt (1 op 1).
Kwestie van uitproberen...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 19:55 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Steefph op 25-08-2003 20:00 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
Verwijderd
Ik denk dat je gerust een 20 cm flatcable mag gebruiken. De kloksnelheid bedraagt max. 25 MHz maar het is met een afzonderlijk kloksignaal dus dit kan geen kwaad.
Bedankt voor de info over de signalen gameboy_c