Altijd dit soort onzin op je comp waar je nix mee kunt
code:
1
2
3
4
| Specs: WinXP Excel 2000 Ominpage 11.0 |
Hoe komt dit en hoe krijg ik dit weg?
[ Voor 8% gewijzigd door pmeter op 25-08-2003 13:50 ]

1
2
3
4
| Specs: WinXP Excel 2000 Ominpage 11.0 |
[ Voor 8% gewijzigd door pmeter op 25-08-2003 13:50 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Nee. Resetten helpt niet, het is overigens geen toolbar (werkbalk), maar maar wat MS noemt "Opdracht". Ik noem het menu.... zoiets als file, edit, view, help... De inhoud van de dropdown-menu's is overigens leeg.
[ Voor 17% gewijzigd door pmeter op 25-08-2003 14:31 ]
Verwijderd
Ìk vind een stuk of 15 entries op verschillende plaatsen. Alleen snap ik geen fl_cker van het register.Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 14:33:
Bizar
Probeer eens in je registry te zoeken op OmniPage, met wat geluk staat daar de extensie tussen. Ik weet er ook niet het fijne van.
Zie ook [rml][ XP] Omnipage Pro 11 en MS excel[/rml] voor meer ideeënOpa_Piet schreef op 14 April 2002 @ 23:28 in een ander topic dat je met search had kunnen vinden ;-):
Had ik ook. Oplossing: Tools; Options; direct OCR; unregister excel en powerpoint (Word heeft het probleem niet) reboot voor de zekerheid. (Wel eerst ALLE menus weghalen, ook die ene die werkt)
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Coffeemonster schreef op 25 August 2003 @ 15:08:
[...]
Zie ook [rml][ XP] Omnipage Pro 11 en MS excel[/rml] voor meer ideeën
[ Voor 39% gewijzigd door pmeter op 25-08-2003 22:10 ]
Hé jij weerfish schreef op 28 September 2003 @ 16:23:
onder het motto wat heb je zelf al geprobeert ..
heb je het al aan de helpdesk van omnipage gevraagd inplaats de "got helpdesk"
[ Voor 14% gewijzigd door pmeter op 28-09-2003 16:32 ]
Rechtsklikken op een leeg stuk van een willekeurig menubalk --> Customize.../Aanpassen... --> Rechtsklikken op menu-item --> Delete/Verwijderenpmeter schreef op 28 september 2003 @ 16:30:
[...]
De de algemene vraag: hoe krijg je extra toegevoegde uitrolmenu's in Excel weg?
[...]
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verwijderd
Deze map was leeg, maar 1 map hoger (..Excel\) heb ik Excel.xlb uit verplaatst en nu zijn de menu's weg!Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 09:06:
C:\Documents&Settings->%Username%->Application Data->Microsoft>Excel->XLstart.
Die laatste map moet je helemaal leeggooien.
En even de hidden files aanzetten.
Verwijderd
Ik dacht dat het die laatste map was, maar blijkbaar niet dus...pmeter schreef op 29 September 2003 @ 11:23:
Voor KingRichard: jouw oplossing gaat over menu's, oftwel werkbalken. Mij gaat het op uitrolmenu's. Oja, voor uitleg over deze naamgeving: MS
[...]
Deze map was leeg, maar 1 map hoger (..Excel\) heb ik Excel.xlb uit verplaatst en nu zijn de menu's weg!![]()
Ik hoop dat dit zo werkt, ofwel, dat al het andere NOG WEL werkt
ThnX