Toon posts:

Wie weet hoe ik ATi Catalyst 3.6 moet verwijderen Plz help!!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik had gister Ati Catalyst 3.6 geinstalleerd maar nu heb ik een probleem bij CS. Hij crasht namelijk als het beeld te vol wordt, Ik heb ati Radeon 9200 maar wat ik nu wil is die rot Driver van me pc zodat ik normaal kan spelen. dus plzzzz vertel me hoe ik het moet verwijderen(goed verwijderen dus helemaal weg) zodat ik de oude driver weer heb en niet deze gare die me cs laat crashen.

thnxx!!!

Ps: thnx voor jullie tips mensen ik heb gewoon Windowssysteem herstel gedaan daarmee had ik gewoon weer me ouder driver :D iig thnx

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 22:49 . Reden: Probleem Gefixt ]

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
met xp een rollback doen,simpel zat. Ben ook weer terug naar 3.5 gegaan. Catalyst 3.6 valt best tegen, zo kan ik in Delta Force Black Hawk Down de Terrain Details niet op HIGHEST zetten, wat met 3.5 wel kan.

Rechtsmuisklik op deze computer icoon, Eigenschappen, Hardware, Apparaatbeheer, Beelscherm adapter, je video kaart selecteren, eigenschapen, stuurprogramma, vorig stuurprogramma en OK.

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
[google=remove catalyst drivers]
[search=verwijderen catalyst]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
je kan m gewoon bij software verwijderen en dan bv 3.5 weer installeren

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
probeer ook es al die ati zooi wat op de achtergrond draait uit te zetten. Bij mij leidde zorgte dat ervoor dat in CS mn controls soms niet meer klopten (ging aldoor automatisch wandelen ipv rennen etc.)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
jazz schreef op 25 August 2003 @ 13:50:
[google=remove catalyst drivers]
[search=verwijderen catalyst]
Info genoeg. Een volgende keer ajb eerst zelf zoeken voordat je een topic opent (zie ook * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.