Mijn probleem :
Ik heb een Wacom tablet, Intuos. met de laatste drivers voor XP geinstalleerd op mun pc. Alleen duurt het vrij lang voordat hij is opgestart (ca.2 min) Ik kan geen ander programma opstarten voordat de Tablet is opgestart.
Het lijkt op een probleem, dat wordt veroorzaakt door mijn netwerkkaarten. Omdat zodra ik geen netwerkkaart nog heb geinstalleerd, start de tablet gelijk op !
Wat heb ik al geprobeerd / gedaan :
- compleet schone Win xp Pro installatie met SP 1
- USB 2.0 installed (vanaf Asus cd)
- Wacom tablet installed, via wacom site zelf.
- ik heb meerdere updates geprobeerd, heb het op meerdere pc's geprobeerd.
- mail gestuurd naar Wacom met hele probleem uitgelegd. (meerdere malen, maar krijg geen reactie )
- heb het uiteraard geprobeerd, voordat ik alles ging occen.
Het mocht niet baten, het probleem blijft. Ik heb het al op meerdere pc's geprobeerd, en overal hetzelfde probleem. Maar dus als ik mijn netwerkkaarten nog niet heb geinstalleerd, start de Tablet gelijk op.
Zoals al eerder gezegd, denk ik dus aan een conflict tussen netwerk kaarten en USB ofzo.
Wat zou het kunnen zijn ?? en wat daar aan te doen ?
Specs:
AMD 2400+ @ 2600
Asus A7N8X deluxe rev 2.0 >> hier zitten dus 2 netwerkkrtn in
Twinmos 512 pc 2700
Ati 9700 @ pro
WD 120 GB / 8 mb
Win XP pro met SP 1
USB 2.0 installed
laatste bios 1006 installed
laatste Wacom Tablet Intuos installed
Ik heb een Wacom tablet, Intuos. met de laatste drivers voor XP geinstalleerd op mun pc. Alleen duurt het vrij lang voordat hij is opgestart (ca.2 min) Ik kan geen ander programma opstarten voordat de Tablet is opgestart.
Het lijkt op een probleem, dat wordt veroorzaakt door mijn netwerkkaarten. Omdat zodra ik geen netwerkkaart nog heb geinstalleerd, start de tablet gelijk op !
Wat heb ik al geprobeerd / gedaan :
- compleet schone Win xp Pro installatie met SP 1
- USB 2.0 installed (vanaf Asus cd)
- Wacom tablet installed, via wacom site zelf.
- ik heb meerdere updates geprobeerd, heb het op meerdere pc's geprobeerd.
- mail gestuurd naar Wacom met hele probleem uitgelegd. (meerdere malen, maar krijg geen reactie )
- heb het uiteraard geprobeerd, voordat ik alles ging occen.
Het mocht niet baten, het probleem blijft. Ik heb het al op meerdere pc's geprobeerd, en overal hetzelfde probleem. Maar dus als ik mijn netwerkkaarten nog niet heb geinstalleerd, start de Tablet gelijk op.
Zoals al eerder gezegd, denk ik dus aan een conflict tussen netwerk kaarten en USB ofzo.
Wat zou het kunnen zijn ?? en wat daar aan te doen ?
Specs:
AMD 2400+ @ 2600
Asus A7N8X deluxe rev 2.0 >> hier zitten dus 2 netwerkkrtn in
Twinmos 512 pc 2700
Ati 9700 @ pro
WD 120 GB / 8 mb
Win XP pro met SP 1
USB 2.0 installed
laatste bios 1006 installed
laatste Wacom Tablet Intuos installed