Multikabel power snelheid omhoog

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14
Ik hoor net van een vriend dat de snelheid van de multikabel abonnementen weer omhoog gaat, zonder prijsverhoging begrijp ik. Dit gaat in per 1 oktober. Hier het mailtje.
Geachte Power-abonnee,

Goed nieuws: op korte termijn wordt de snelheid van uw abonnement verhoogd. Momenteel beschikt u over een downloadsnelheid van 768 kbps. De nieuwe downloadsnelheid van uw Powerabonnement gaat 1 Mbps (1024 kbps) bedragen. De uploadsnelheid van 128 kbps wordt niet gewijzigd.

Multikabel streeft ernaar om de nieuwe snelheid uiterlijk op 1 oktober te realiseren.

Mocht u nog vragen hebben over deze e-mail of over uw abonnement, dan kunt u gratis contact opnemen met onze klantenservice via 0800-5005. Wij wensen u veel internet!

Met vriendelijke groet,

Nico Rijkhoff
Manager Marketing & Sales
Ik vermoed dat de power plus abonnementen ook wel omhoog gaan, maar dat wordt hier niet gemeld.

Verwijderd

Ik zie het mailtje ook net, blijft jammer van de upload ;(

Ze zullen wel moeten, als hier meer (echte)adsl providers komen die meer voor minder geld gaan leveren kunnen ze niet achterblijven.

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 23:34

Sa1

Haha, k belde net op naar de helpdesk,

vroeg wanneer poort 25 open zou gaan, want dat werd namelijk in een mailtje van 14-7 als 1 van hoofdredenen genoemd om een vast ip adres te nemen, je zou namelijk makkelijker een mail- of webserver kunnen draaien.

de goede man wist niet dat bij adsl deze poort wel open stond, de man wist nix van dit mailtje.. en ik moest hem forwarden naar hem.. erg grappig..
de poort 25 blijft dicht, omdat anders er niets meer beter is aan het zakelijke abonnement.. b'tje slap excuus als je het mij vraagt...

maar goed, vaste ip adressen beginnen ze dus in oktober ook mee, dus en snelheids verhoging en vast ip in oktober.

hostnames zouden eind van dit jaar komen, dacht ie... daar waren ze nog mee bezig, hoewel ik hier nog nix over in een mail had gelezen... wel erg grappig zou dit zijn.. :)

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 12:05
Weet je wel dat die vaste ip adressen, niet echte vaste ip adressen zijn maar dat de lease tijd 1,5 maand is. Ze gaan er bij Multikabel dan vanuit dat als die 1,5 maand om is en er een nieuw ip adres toegewezen moet worden dat het dan hetzelfde ip adres wordt. Zie een quote van de nieuwsbrief van juli:
Binnenkort biedt Multikabel voor alle consumenten internetabonnementen een vast IP-adres. Het IP-adres dat wordt uitgedeeld via de zogeheten DHCP-server heeft op dit moment een leasetijd van enkele dagen. Deze tijd zal binnenkort worden verlengd naar anderhalve maand. In de praktijk zal dit betekenen dat als u minimaal eens in de anderhalve maand uw internetverbinding gebruikt, de kans zeer groot is dat u hetzelfde IP-adres toegewezen zal krijgen. Zelfs als uw verbinding langer dan anderhalve maand niet gebruikt wordt, is de kans groot dat het eerder aan u toegewezen IP-adres nog niet aan een andere abonnee is vergeven. In dat geval zult u wederom uw .eigen. IP-adres toegewezen krijgen. De IP-adressen zijn daarmee niet voor 100% vast, maar de kans op een wijziging is erg klein.
Oh en de prijs van een Powerplus gaat per 1-1-04 naar beneden van € 72,- naar € 59,-. Staat in mijn mailtje.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudi Vader op 25-08-2003 14:58 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 23:34

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Gaat de snelheid van PowerPlus ook omhoog?

This footer is intentionally left blank

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-01 13:52

grep

meer begrep...

Dit is goed nieuws zeg!!!

* grep is ook een Multikabel power gebruiker :)

Werkt wel fijn hoor, dat ADSL over kabel ;)

• Sa1
  • Laatst online: 17-05 23:34

Sa1

k had dus gehoord dat de powerplus abbos van 1,5m naar 4m ging, en idd ook de prijs omlaag..

best koel allemaal..

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Geachte Power Plus-abonnee,

Per 1 januari wordt de prijs van uw abonnement verlaagd. U betaalt nu euro 72,-. Vanaf 1 januari 2004 betaalt u nog slechts euro 59,- voor het supersnelle Power Plus.

Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik om u ook te informeren over XL-lerate, het razendsnelle toppakket dat Multikabel op korte termijn aanbiedt.

XL-lerate kent een maximale downloadsnelheid van maar liefst 4 Mbps! Ook heeft het nieuwe abonnement een royale uploadsnelheid van 512 kbps. XL-lerate kost euro 85,- per maand.

Wij informeren u begin september over de beschikbaarheid. Mocht u nog vragen hebben over deze e-mail of over uw abonnement, dan kunt u gratis contact opnemen met onze klantenservice via 0800-5005. Wij wensen u veel internet!

Met vriendelijke groet,
Dit is natuurlijk wel erg fijn 8) hopen dat we snel wat over dat abbonnement te horen krijgen :*)

• Rudi Vader
  • Laatst online: 17-05 12:05
Sa1 schreef op 25 August 2003 @ 15:08:
k had dus gehoord dat de powerplus abbos van 1,5m naar 4m ging, en idd ook de prijs omlaag..

best koel allemaal..
Nee, er komt een abonnement bij XL-Lerate die is 4Mbit en van Power Plus gaat alleen de prijs omlaag, geen snelheid omhoog. Wel jammer trouwens.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:41

Jiffy

God, you're ugly!

RudiVader schreef op 25 August 2003 @ 15:27:
[...]

Nee, er komt een abonnement bij XL-Lerate die is 4Mbit en van Power Plus gaat alleen de prijs omlaag, geen snelheid omhoog. Wel jammer trouwens.
Ach, jammer... Je krijgt dezelfde snelheid voor een lager bedrag en als je sneller wilt kun je, voor ongeveer hetzelfde bedrag extra naar een _veel_ hogere snelheid.

Zowel de snelheidsfreaks als de 'voor een dubbeltje op de eerste rang' zitters worden zo vrij aardig bediend, denk ik.

Ik twijfel nog...

[ Voor 5% gewijzigd door Jiffy op 25-08-2003 16:14 ]

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Binnenkort biedt Multikabel voor alle consumenten internetabonnementen een vast IP-adres. Het IP-adres dat wordt uitgedeeld via de zogeheten DHCP-server heeft op dit moment een leasetijd van enkele dagen. Deze tijd zal binnenkort worden verlengd naar anderhalve maand.
In de multiweb en quicknet tijd wilden ze ook al voor iedereen vaste ip's gaan realiseren maar dat kon niet omdat de DHCP servers die ze gebruiken niet van hun waren, maar van de kabelboer (multikabel).
Nu zetten ze nog steeds geen nieuwe hardware neer, waarschijnlijk omdat het kosteplaatje te hoog is ofzo, en verlengen ze de leasetijd maar.
ik vind het allemaal maar een beetje onnozel.

Een hogere downloadsnelheid is prachtig maar die uploadsnelheid hetzelfde houden vind ik vrij zielig.
Ze willen toch zo graag hun "ADSL via de kabel"?
Nou ga dan eerst eens wat ADSL specs evenaren.

• Jiffy

Jiffy

God, you're ugly!

sjuk schreef op 25 augustus 2003 @ 16:22:
[...]
Nu zetten ze nog steeds geen nieuwe hardware neer, waarschijnlijk omdat het kosteplaatje te hoog is ofzo, en verlengen ze de leasetijd maar.
Waarom? Wat werkt, werkt. In de praktijk zal het er idd op neer komen dat je, mits je minstens 1x in de 90 dagen de boel aanslingert, een vast ip-adres hebt. Als je minder inlogt dan die 4x per jaar heb je én geen vast ip-adres nodig én geen breedband internet... Wat maakt het jou dan uit hoe ze er voor zorgen dat je een vast ip-adres hebt?
Een hogere downloadsnelheid is prachtig maar die uploadsnelheid hetzelfde houden vind ik vrij zielig.
Ze willen toch zo graag hun "ADSL via de kabel"?
Nou ga dan eerst eens wat ADSL specs evenaren.
Volgens mij scoren ze qua specs vrij aardig tov de in dezelfde regio verkrijgbare ADSL-aanbieders. De Soneratijd was ont-zet-tend slecht, maar sinds ze weer op eigen benen lopen zijn ze met sprongen vooruitgegaan. Tevens zijn ze de laatste tijd goed (vind ik) bezig met het verbeteren van hun produkt: nieuwe abbonementsvormen, hogere snelheden, de meeste poorten zijn opengegooid, spamfilter, virusfilter, vast ip (ik heb al minstens een jaar hetzelfde ip-nummer), enz.

Ik vind dat ze een zeer behoorlijk produkt leveren voor een concurrerend tarief. Dat is wel eens anders geweest...

Ok, de slogan 'ADSL via de kabel' geeft me ook een beetje de kriebels... ;)

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Jiffy schreef op 25 August 2003 @ 16:40:
Waarom? Wat werkt, werkt. In de praktijk zal het er idd op neer komen dat je, mits je minstens 1x in de 90 dagen de boel aanslingert, een vast ip-adres hebt. Als je minder inlogt dan die 2x per jaar heb je én geen vast ip-adres nodig én geen breedband internet... Wat maakt het jou dan uit hoe ze er voor zorgen dat je een vast ip-adres hebt?
Dat maakt me ook niet uit, ik vind het prima zo :)
Ik bedoel daar meer mee te zeggen dat ze het al veel eerder hadden kunnen doen omdat ze de bestaande DHCP zooi ervoor gebruiken en vroeger altijd het excuus hadden dat het niet kon.
Volgens mij scoren ze qua specs vrij aardig tov de in dezelfde regio verkrijgbare ADSL-aanbieders. De Soneratijd was ont-zet-tend slecht, maar sinds ze weer op eigen benen lopen zijn ze met sprongen vooruitgegaan. Tevens zijn ze de laatste tijd goed (vind ik) bezig met het verbeteren van hun produkt.
Is ook absoluut zo, Ze leveren nu absoluut kwaliteit, Dat is in de quicknet tijd wel anders geweest.
Ik heb ook eigelijk niks te klagen hoor :)

• Jiffy

Jiffy

God, you're ugly!

sjuk schreef op 25 augustus 2003 @ 16:48:
[...]
Ik heb ook eigelijk niks te klagen hoor :)
Ik ook niet. En dat irriteert me mateloos! :+

BTW: net ff gecheckt, maar als ik naar de vergelijkbare abbo's bij ADSL-providers kijk, is multikabel een stevig stukje goedkoper...

[ Voor 26% gewijzigd door Jiffy op 25-08-2003 16:51 ]

Verwijderd

Ze moeten de huidige powerplus ook iets omhoog gooien:

Downloaden 1536 Kbit/s >> ze moeten hier gewoon 2048 van maken
Uploaden 256 Kbit/s

Hopelijk doen ze het ook want anders kan je net zo goed bij gewoon power blijven.

• Splasher
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Ik wou bijna me abo upgrade van power naar power plus :) maar ik wacht nu nog wel even tot 1 oktober :D.
Jiffy
BTW: net ff gecheckt, maar als ik naar de vergelijkbare abbo's bij ADSL-providers kijk, is multikabel een stevig stukje goedkoper...
Dat zag ik ook anders was ik van plan om over te stappen naar ADSL ( dat komt namelijk in augustus hier in het dorp :))

[ Voor 4% gewijzigd door Splasher op 25-08-2003 17:17 ]

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

• Jiffy

Jiffy

God, you're ugly!

Verwijderd schreef op 25 augustus 2003 @ 17:10:
Ze moeten de huidige powerplus ook iets omhoog gooien:

Downloaden 1536 Kbit/s >> ze moeten hier gewoon 2048 van maken
Uploaden 256 Kbit/s
Eens. Krijg je, bij de meest gangbare abbo's een mooie verdeling: 1 Mb/s, 2 Mb/s, 4 Mb/s. Dat zijn verschillen die je idd meteen merkt als je fiks bezig bent op i-net. Voor de upload (uitgaande van de nieuwe situatie) geldt dit ook al: 128, 256, 512 (en 1024 voor Extreme).

De upload van 512 Kb is trouwens wel lekker... Hmm... Ff kijken of bruin het een beetje kan trekken...

Wat me wel opvalt: het Extreme abbo zit er nu een beetje vreemd tussen: hoge upload maar met een relatief lage download en dat voor het duurste niet-zakelijke abbo dat ze hebben. Het verschil tussen 1,5 Mb/s en 4 Mb/s is imo vrij stevig.

[ Voor 4% gewijzigd door Jiffy op 25-08-2003 18:59 ]

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

flexje

got-father

K heb thuis de power plus abo (72 euro) dat dus ook verlaagd word, maaaar Mycom ging dus ook 8mbit aanbieden voor 79 euro.... dat maakt me wel een beetje aan het twijfelen, eerst natuurlijk checken of kwaliteit net zo goed is van mycom.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ahh, altijd leuk als Power gebruiken dit :)
Alleen wat er nu aan de hand is, geen id :?
Verbinding buiten NL gaat super traag :|

Verwijderd

Hoe snel is dit effectief eigenlijk zo'n standaard abbonement? Dus niet 1Mbit, maar de effectieve download snelheid?

• the_tWiStEr
  • Niet online
De 768kbps die het in theorie is, haal ik altijd :) (Als de server het toelaat)
Transit verbindingen van Multikabel zijn dik in orde iig.

Verwijderd

#Twister

hier hetzelfde, trage hap overzee; misschien de AMX

• KingCrash
  • Laatst online: 22:13

KingCrash

Angry Rabbit

Twister schreef op 25 August 2003 @ 21:01:
Alleen wat er nu aan de hand is, geen id :?
Verbinding buiten NL gaat super traag :|
Idd het schiet idd niet op...
Hopen dat het snel beter gaat

Angry Rabbit

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
RudiVader schreef op 25 August 2003 @ 14:57:
Weet je wel dat die vaste ip adressen, niet echte vaste ip adressen zijn maar dat de lease tijd 1,5 maand is. Ze gaan er bij Multikabel dan vanuit dat als die 1,5 maand om is en er een nieuw ip adres toegewezen moet worden dat het dan hetzelfde ip adres wordt. Zie een quote van de nieuwsbrief van juli:

[...]

Oh en de prijs van een Powerplus gaat per 1-1-04 naar beneden van € 72,- naar € 59,-. Staat in mijn mailtje.
lol, ik heb me ip adres vast ingeklopt, heb hem al een maand nu

• flexje
  • Laatst online: 23:29

flexje

got-father

Nou damn, ik weet niet, maar mn "Online" lampje va mn nieuwe draytek router was de hele tijd uit, moest modem reset en router reset. Vind dat de laatste tijd wel veel storingen zijn bij multikabel

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

RudiVader schreef op 25 August 2003 @ 14:57:
Ja :? Dat is toch niet zo'n vreemde gedachte?

Weet je wel hoe dhcp werkt? Blijkbaar niet als je een dergelijke uitspraak doet.

Als de leasetijd zo lang is en er geen schaarste is wat ip-adressen betreft bij multikabel dan is de kans dat je een ander IP krijgt nihil.

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 12:03
flexje schreef op 25 augustus 2003 @ 22:37:
Nou damn, ik weet niet, maar mn "Online" lampje va mn nieuwe draytek router was de hele tijd uit, moest modem reset en router reset. Vind dat de laatste tijd wel veel storingen zijn bij multikabel
Ben is niet met je eens.
De laatste tijd helemaal geen storingen hier >:)
Tot een week of 3 terug had ik er ook een router tussen zitten maar sinds die er tussen uit is heb ik altijd een goede verbinding.

Ene,
Dat Family abbo gaat die snelheid ook omhoog?

Ik hbe zelf ook de power maar mijn buren die eerst via mijn router zaten hebben nu een Family abbo genomen.

Verwijderd

Lekker offtopic maargoed.

Als je veel last heb van offline gaan enz, bel even met de helpdesk en laat ze je pingen enz, als dat niet helemaal lekker loopt moet je vragen om een monteur, die zal dan je lijn doormeten. Dat is hier laatst ook gebeurd en het signaal dat uit de wijkkast bleek veel te laag te zijn dus dat is allemaal opgelost waardoor ik beter TV signaal heb en sindsdien is m'n modem niet meer offline gegaan.

Verwijderd

Als ik kon kiezen had ik liever een verhoging van de upload van 128 naar 256. Een leuke posting naar de newsserver duurt nu werkelijk uuuuren.
Misschien dat ik straks het dan goedkopere powerplus abo neem, dat heeft wel 256 upload.
Hoewel ik de meerprijs ook dan nog vrij fors vind. Met de huidige 768 ben ik al aardig content, straks dus 1024 is prima en ach, die 1536 van powerplus maakt me niet zoveel uit.

Jammer dat een echt goede upload van 1024 alleen voor maar liefst 99 euros per maand te krijgen is -> dat is even 220 ouwe guldentjes zeg.

Verwijderd

Multikabel roeleert zwaar qua betrouwbaarheid. Vind het ook een enrome goede zet van ze dat ze de downloadsnelheid verhogen. Ik mag god echt dankbaar zijn dat ik in een wijk woon waar internet via Multikabel beschikbaar is.
Die gasten hebben de zaakjes echt goed op een rijtje! _/-\o_

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 16:54

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Nu ben ik zelf ook wel een tevreden gebruiker maar het enige nadeel vind ik dat de snelheid gewoon niet super snel is.
Het 4-5 Mbit abbo is echter wel wat ik zoek :) nu maar hopen dat de prijs redelijk is :)

Turn it off and on again.

• xtr3me
  • Niet online
85,- euro wordt de prijs van et 4 mbit pakket :)
XL-lerate kent een maximale downloadsnelheid van maar liefst 4 Mbps! Ook heeft het nieuwe abonnement een royale uploadsnelheid van 512 kbps. XL-lerate kost euro 85,- per maand.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 16:54

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Mmore-323 schreef op 29 augustus 2003 @ 14:18:
85,- euro wordt de prijs van et 4 mbit pakket :)

[...]
Woei das lekker zeker een prijs die acceptabel is :)
Waar had je die info vandaan want ik had gister de klantenservice aan de lijn en die wisten nog van niets qua prijzen en wanneer het geintroduceerd word.

Edit :

Lama ik zie het al 8)7

Trouwens waarom krijgen de power abbo eigenaren geen mailtje met de aankondiging van het XL-erate abbo......

[ Voor 17% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 30-08-2003 09:34 ]

Turn it off and on again.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 09:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

sjuk schreef op 25 August 2003 @ 16:22:
en jij denk dat ze hun hardware niet bijhouden... ze upgraden en vervangen juist alles constant. RIPE is met vooral CABLE erg moeilijk met ip adressen, dus ze krijgen er simpelweg niet genoeg. Bovendien is een vast-ip doorgaans niet nodig. een optie op een vast ip zou wel leuk zijn.

ma ma ma ma ma macron one

• ArjanSp
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-01 12:53
Veel storingen?
De enige storing die ik meemaak is de elektriciteitsstoringen die vaker lijken plaats te vinden in NH. :(
Multikabel gaat steeds beter. Zelfs de gebruikersvereniging zegt nog weinig te hoeven doen, omdat multikabel problemen veel sneller dan vroeger oplost.

Ik ben wel tevreden.
Alleen die upload speed, daar moeten ze eens wat aan doen. Power abbo met 1M down en 128kbit up. Dan is 128kbit up een beetje weinig. Filesharing gaat dan niet zo snel.... :P

Betreft de DHCP lease, ik was laatst op vakantie en had de cablemodem uitgezet.
Eenmaal weer thuis, had ik dus een ander ipgekregen.
Zolang je modem dus gewoon aanstaat en er geen schaarste in ipadressen is, is de kans op een nieuw ipadres nihil en heb je dus nagenoeg een vast ip adres.

[ Voor 25% gewijzigd door ArjanSp op 16-09-2003 16:48 ]

• Johpie
  • Laatst online: 16-09-2025
Kloppen de snelheden nu wel ? Ik heb met Power abbo nu een download van 180 kb/s terweil dat 128 theoretisch zou moeten zijn ? upload is rond 20

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Johpie schreef op 17 September 2003 @ 12:39:
Kloppen de snelheden nu wel ? Ik heb met Power abbo nu een download van 180 kb/s terweil dat 128 theoretisch zou moeten zijn ? upload is rond 20
Ik heb ook een power abbo, maar sinds gister is mijn connectie er voor het eerst in maanden al een paar keer uitgedonderd.

Van de snelheids veranderingen die geloof ik pas 1 oktober ingaan heb ik nog niks gemerkt.

• Johpie
Maat van me zei het, hij had de hele tijd pieken met downloaden, dus ff modem reset, en ja hoor, hij haalde 130~140. Ik dus ook ff proberen, en haal 170~180

Ik zit in Hoorn btw

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Johpie schreef op 17 September 2003 @ 12:56:
Maat van me zei het, hij had de hele tijd pieken met downloaden, dus ff modem reset, en ja hoor, hij haalde 130~140. Ik dus ook ff proberen, en haal 170~180

Ik zit in Hoorn btw
Hm ik heb mn modem vandaag en gister een paar keer gereset omdat ik eruit lag, maar nog niks gemerkt. Ik zit in Schagen.

• bassio
  • Laatst online: 22:57
Ik ben een paar maanden geleden overgestapt van Multikabel naar Demon omdat ik erg veel problemen had met de verbinding die er steeds uit klapte. Ik zit ook in Hoorn. Tevens wilde ik een hogere upload en dat zat er niet in bij multikabel. Ik had 768/128 voor 46 euro. Ik heb nu 1024/512 voor 55 euro en dat wordt de komende maanden 2048/1024. Mocht er bij jou in de buurt dus Demon mogelijk zijn, zou ik zeker overwegen om over te stappen wil je een hogere upload.

Overigens ben ik het eens met de mensen die zeggen dat multikabel een stuk beter is geworden. Het was echt een drama.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14
Ik had ook sinds begin deze week de snelheidsverhoging al.

• Johpie
noo! :'( net lag inet er ff uit, nu weer normale snelheid van 96 kb/s :/

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 11:12

Gutteguttegut

CEO of TFD

Johpie schreef op 17 september 2003 @ 14:13:
noo! :'( net lag inet er ff uit, nu weer normale snelheid van 96 kb/s :/
Damn...je hebt gelijk..ik ook weer :(
Maar heb wel lekker veel kunnen downloaden in die korte tijd dat ik 180kb/s had ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik ben net ge-upgrade van PowerPlus naar X-Lerate, maar de snelheid van 4Mbit haal ik mooi niet. ;(
Ik haal maximaal 460 KB ipv 512, terwijl ik met PowerPlus op 220 zat ipv 192. :?
Volgens mij hebben ze zichzelf een beetje overschat.

• xtr3me
  • Niet online
Jur schreef op 22 September 2003 @ 12:36:
Ik ben net ge-upgrade van PowerPlus naar X-Lerate, maar de snelheid van 4Mbit haal ik mooi niet. ;(
Ik haal maximaal 460 KB ipv 512, terwijl ik met PowerPlus op 220 zat ipv 192. :?
Mmm ik heb me profiel ook laten upgraden....(een week geleden al) Ik heb er alleen nog niets van gemerkt :( het schijnt dat het pas 1 oktober in gaat samen met al de andere veranderingen... |:(
Nog paar daagjes w8en.. we merken et wel })

Verwijderd

Mmore-323 schreef op 22 september 2003 @ 14:13:
[...]

Mmm ik heb me profiel ook laten upgraden....(een week geleden al) Ik heb er alleen nog niets van gemerkt :( het schijnt dat het pas 1 oktober in gaat samen met al de andere veranderingen... |:(
Nog paar daagjes w8en.. we merken et wel })
Het heeft bij mij ook ruim een week geduurt, je krijgt vanzelf een mailtje met de mededeling dat het is omgezet.
De snelheid is bij mij prima. :)

• Jopioware
  • Laatst online: 02-07-2025
Jur schreef op 22 September 2003 @ 12:36:
Bij mijn reeds al geupgrade naar Xl-lerate, werkt als een trein 8) 8)

ps ik had X-tra :P

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

Verwijderd

Net even een modem reset gedaan, en kijk aan:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Deze test genereert realtime 4 MB dataverkeer
MultiKabel Internet (Alkmaar) meting is bezig!
 .... even wachten ....

Snelheid is 124.121212121212 Kbytes/seconde
(992.969696969697 Kbit/seconde)

*D

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 11:21
Hier ook power abbo en ook die mooie 124 kb per sec. Kunnen we nog sneller het inet leeg zuigen

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-04 21:58
Ik ben ook over, 125 KB/s.
Gaat het leechen weer een stukkie sneller..... :D

Verwijderd

Ik zat alweer te vloeken waarom ie niet sneller ging maar ik moest natuurlijk eventjes de modem resetten :z.. Leuk meegenomen dit :)
/me heeft Power abo

Verwijderd

/me heeft power abbo

Multikabel bevalt mij prima. Eéns een hele gave discussie gehad :

Poort 22 en 23 stonden dicht. Ik wou graag willen ssh'en naar mij pc. Maar in de algemene voorwaarden stond : Géén ftp, géén web servers draaien. Maar er stond niets in over poorten.

Ik bel op en vertel dat ik een contract met hun was aangegaan voor een internet abbonement, ik vertelde daarbij dat ik netjes voor internet betaal en niet voor poort 80 http en waar hun het gore lef vandaan haalde om poort 22 dicht te zetten. Je verbied in de voorwaarde ftp en http servers dus zetten we alle poorten onder de 1024 maar dicht? Hele lange discussie geweest. Gedreigd om abbo op te zetten en niets terug te geven immers in mijn ogen contractbreuk. Einde van het verhaal werd poort 22, 23 en 512 voor mij opengezet.
En dat binnen een week :*)

Ben erg blij dat de snelheid omhoog pompen, alleen die upstream :(
Was aan het denken om Ladot DSL Economy te nemen maar dat is helaas in Wormer nog niet beschikbaar :(

Maar om lange post kort te maken multikabel doet wel!
Pagina: 1