Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
dat heb ik ook al geprobeerd en die isobuster komt uit de search.
Het schijnt dat cd-r diagnostic goed is maar krijg ik daar mijn data mee terug
CDCheck is a utility for the prevention, detection and recovery of damaged files on CD-ROMs with an emphasis on error detection. With CDCheck you can check your CDs and discover which files are corrupted. By using the program proactively, you can insure that your data on CD-ROMs are safe -- before it's too late! CDCheck provides the following features: readability verification, binary compare, CRC file creation (and verification) and file recovery.
They made me do it.
Misschien kleine bij betaling voor de moeite van hun kant
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Misschien dat je dan een image ervan kan maken en met DeamonTools weer verder kan.
Senile! Senile Oekaki
anders misschien een mail sturen naar de ontwikkelaar van het spel, er zit een kantoor zag ik op hun site in Breda en misschien kan je net zoals bij EA games voor 5 euro een nieuw spel krijgen.
Mits je natuurlijk wel het orgineel nog hebt met de bijbehorende Keycode.
Bij EA duurde alles 4 werkdagen voor ik alles weer terug had, bellen naar ze voor eventueel op voorraad is wel slim.
CD check was bij mij geen uitkomst, net zoals al die andere CD remmers of Clone CD of....etc,etc
[ Voor 32% gewijzigd door Flame17 op 25-08-2003 13:21 ]
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
Verwijderd
Dat werkt hier bijna altijd wel met bescharigde cds.
Erg vreemd weer
Gewoon file voor file in hex laden en dan op de hardeschijf opslaan.
deze dusVerwijderd schreef op 25 August 2003 @ 13:20:
probeer eens met Hexworkshop.
Dat werkt hier bijna altijd wel met bescharigde cds.
Erg vreemd weermaar het werkt écht!
Gewoon file voor file in hex laden en dan op de hardeschijf opslaan.
http://www.hexworkshop.com/
Verwijderd
Het zal wel een demo zijn die je daar kan downloaden.
Maar volgens mij kun je daar wel files mee inladen en opslaan.
Alleen niet bewerken, maar dat hoeft ook niet.
nou als jij mij uitlegt hoe het werkt, want ik snap er geen hout van.Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 13:29:
jah precies.
Het zal wel een demo zijn die je daar kan downloaden.
Maar volgens mij kun je daar wel files mee inladen en opslaan.
Alleen niet bewerken, maar dat hoeft ook niet.
Dit citeer ik uit hun site:
Disk/Drive Sector Editing:
Sector edit paritions or physical disks
Copy sectors between disks and paritions
Save Sector Ranges to a file
Restore Sector Range from a file
[ Voor 24% gewijzigd door Meneer aard op 25-08-2003 13:55 ]
Verwijderd
Daar heb ik ook al voor gekeken. Als je weet waar mail me ff.Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 14:13:
Je kan ook gewoon een ISO van Soldier of Fortune downloaden, is minder, maar niet illegaal, omdat je het origineel in huis heb. Gewoon een 'kopie' voor Back-up
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
het punt is, de beschadigde bestanden zijn enkele data.cab bestanden in de setup directorie. Heb al met een stift de kras gemerkt en dat geeft enig resultaat.mikenl schreef op 25 August 2003 @ 21:30:
Of je zet hier ff neer om welke bestanden het precies gaat misschien mailt iemand ze dan ofzo
lijkt me makkelijker dan restaureren
Dat spel ligt inderdaad in de uitverkoopbakken tegenwoordig. Naast dat: Als je wellicht even via Google probeert, kun je waarschijnlijk een hoop programma's vinden die het kunnen. En zijn restauratiekitjes te koop, die je cd weer oppoetsen, maar ik denk dat dat duurder is dan gewoon de CD opnieuw kopen.fish schreef op 25 augustus 2003 @ 22:26:
was die cd niet nog maar 5 euro of zo ?
lijkt me makkelijker dan restaureren
Beetje search-vraagje, dus dicht
GoT is geen bestand-uitwisselforum, maar ik neem aan dat een enkel bestand niet zo'n probleem is qua (c) / warez, maar niet relevant in dit geval gezien welk bestand is beschadigd.
De tip geven de hele CDD via een P2P app. te downloaden vind ik wel wat erg overdreven trouwens
Maar goed; de hele vraag is hoe z'n eigen CD te repareren. Back ontopic dus
Heel misschien heb je wat aan de file recovery apps die bedoeld zijn voor HDD's? (Zie de SA of OM FAQ). En verder lijkt naast de fysieke redmiddelen (zie de search) inderdaad een image maken de oplosing met de meeste kansen. FAQ/search dus. Succes.
En toen was het al op slot. Compu
[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 25-08-2003 23:02 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()