Verwijderd
Beetje onduidelijk, maargoed ik zal mijn gedachte hierover laten gaan.En als de bios op PnP YES staat gaat ie wel. Ik heb al de laatste software d'r op gezet nog steeds crashed ie.
Waarschijnlijk heb jij al veel hardware in je pc zitten en zijn er vele IRQ reeds bezet.
Nu kan Windows een IRQ nummer laten delen tussen 2 (pci)-kaarten.
Vandaar dat het met PNP bios op YES goed gaat. Want windows zal nu zorgen, wanneer het nodig is. Een IRQ nr wordt gedeeld.
Verwijderd
Het probleem met de Miro PC TV en de Pinnacle PC TV rave en de haupage kaarten is dat ze alleen werken als je ze installeert op IRq 9, 10, 11 of 12.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mŽn Pinnacle PC TV rave gehad, er werd geadviseerd om software 4.02 te installeren, maar dat was niet de oplossing..
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mŽn Pinnacle PC TV rave gehad, er werd geadviseerd om software 4.02 te installeren, maar dat was niet de oplossing..
Verwijderd
In mijn geval (onder W2K) doet de software het gedeeltelijk (geen capture en teletekst) als IRQ 12 wordt gebruikt. Op IRQ 9, waar ie nu op zit, draait het wel perfect.
ik wordt ook niet goed van die TV-kaartjes.
ik had een hauppage wintv theater, heb nu de miro pctv pro (die is echt veel fijner)
maar wat ik blijf houden, wat ik met de hauppage had, en nu weer met de miro, is dat windows vastloopt als ik afsluit
heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me maar niet omdat voor elkaar te krijgen, als er nog iemand is met ideeën?
ik heb de bios op plug and play "no" staan momenteel, cusl2 boardje en de laatste 4.02 drivers (die beter zouden moeten zijn onder winme, NIET dus
)
ik had een hauppage wintv theater, heb nu de miro pctv pro (die is echt veel fijner)
maar wat ik blijf houden, wat ik met de hauppage had, en nu weer met de miro, is dat windows vastloopt als ik afsluit
heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me maar niet omdat voor elkaar te krijgen, als er nog iemand is met ideeën?
ik heb de bios op plug and play "no" staan momenteel, cusl2 boardje en de laatste 4.02 drivers (die beter zouden moeten zijn onder winme, NIET dus
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Hoe zit dat nou met teletekst??? Ik kan alleen teleteksten via internet.
En wat is dat pctv webserver voor iets?
En wat is dat pctv webserver voor iets?
Vastlopende pc: in apparaatbeheer onder systeem apparaten > pci-bus. vervolgens pci-steering uitzetten. als het goed is sluit je pc nu weer goed af.
Pagina: 1