Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de mobiele telefoon vooral ook oom sms te sturen. nu heeft de 3510i (nu in mijn bezit) in het menu een aantal handige opties waaronder een teller en het automatisch opslaan van verzonden berichten in "verzonden items". Daarnaast kan je een standaard nummer in brengen (maar volgens mij kan dat met alle nokia telefoons).
Is er een gebruiker die mij deze details die overigens niet ergens zijn terug te vinden vertellen ?

- slaat de 6610 de berichten ook automatisch op in "verzonden items "
- zit er een berichten teller in het menu van de 6610
- kan je een standaard nummer inbrengen bij de 6610.

handig om te weten voordat ik de telefoon aanschaf. Nokia antwoord niet, bij de belwinkels weten ze het niet en ook de searc gaf niet direct uitkomst _/-\o_

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
1. Ja
2. Kan ik niet vinden, misschien kan je even vertellen waar die bij de 3510i in het menu exact zit ?
3. Ja

Als je nummer 2 ff wil opzoeken, dan zijn al je vragen beantwoordt. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Attilla op 25-08-2003 13:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is geweldig. bij de 3510 zit de teller bij
menu>oproepinfo>berichten teller.
In eider geval heel hartelijk bedankt vast

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-02 12:15
Op mijn 6610 kan ik die niet terug vinden. Is wel software versie 3.09 dus misschien dat iemand met een update deze teller wel heeft.

Verwijderd

Topicstarter
dat zou kunnen kan ook zijn dat het er niet op zit. Is ook niet bij alle nokia's zo.

Verwijderd

Ik heb de nieuwere versie van de 6610, maar er zit daarop ook geen berichtenteller. Wel oproep info en gprs-teller, maar die je zoekt dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat klopt het gaat echt om de berichtenteller zoals op de 3510 i verzonden berichten en inkomende berichten. Denk haast dat het er niet op zit. is wel handig als je bijvoorbeeld eensms bundel heb gekocht weet je hoeveel je hebt verstuurd

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 00:06
dat kan je in de 6610 gewoon zien in het verzonden items menu..

/edit:

ok daar staat niet bij hoeveel je er per maand heb gestuurd :/

[ Voor 39% gewijzigd door Syndicate op 25-08-2003 15:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
staat daar inderdaad vermeld hoeveel berichten je in het totaal heb verstuurd op alleen de breichten ?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:30
elk bericht heeft een nummer
dus als je naar laatste bericht gaat, en daar staat bij 64
dan heb je 64 smsjes in je inbox

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Ik heb de 6610 met software versie 4.74 en ik kan ook geen sms-teller vinden, zou wel handig zijn als hij er wel op zat, maar ik denk dat hij er ook niet op zal komen. het zou wel makkelijker zijn als hij ook wat sneller zou zijn. :)
Pagina: 1