Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hier staat alle hardware die door de laatste release ondersteund wordt: http://www.freebsd.org/releases/5.1R/hardware-i386.html
Ik weet alleen niet of Sitecom een budget merk is van een ander merk? (aangezien sitecom wifi-cards er niet tussen staan)
Ik weet alleen niet of Sitecom een budget merk is van een ander merk? (aangezien sitecom wifi-cards er niet tussen staan)
Er is maar een handjevol aan wireless chips, veelal zal er een Prism of Orinoco chip op zitten (met Prism als eerste gok). Als je weet welke driver je in Linux gebruikt, dan is het een kleine moeite om de driver voor diezelfde chip in FreeBSD te vinden lijkt me.
Vervelende is dat er tegenwoordig wel officiële drivers voor linux worden gemaakt, maar niet voor BSD
Sorry voor mijn n00bness op dit gebied maar kan ik de linux driver gewoon in FreeBSD gebruiken of moet ik echt iets anders hebben?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
nee linux programma's kan freebsd wel draaien door compat. modus
maar kernel drivers helaas niet
maar kernel drivers helaas niet
Dan ga ik toch maar een linux distro binnenhalen.
Dan weet ik tenminste zeker dat het gaat werken.
Moet alleen nog ff een distro kiezen. Wordt iig geen redhat. Ik moest in v9 gewoon zoeken om een shell te kunnen openen.
Bedankt iig
Dan weet ik tenminste zeker dat het gaat werken.
Moet alleen nog ff een distro kiezen. Wordt iig geen redhat. Ik moest in v9 gewoon zoeken om een shell te kunnen openen.
Bedankt iig
[ Voor 5% gewijzigd door rajackar op 25-08-2003 12:44 ]
Juist, graag de volgende keer even zelf zoeken in plaats van dat aan ons over te laten 
Lees voordat je een eventueel nieuw topic opent ook eens NOS policy - updated 01/04/03 goed door..
Slotje.
Lees voordat je een eventueel nieuw topic opent ook eens NOS policy - updated 01/04/03 goed door..
Slotje.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()