Toon posts:

Probleem met HP J2585B

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het volgende probleem krijg ik als ik de computer opstart in windows 98:
"Uw netwerkadapter functioneerd niet goed, deze is misschien niet goed geinstalleerd. Probeer de installatieprocedure opnieuw bla bla bla"
Wie weet een oplossing voor dit probleem? Het gaat om een HP J2585B.

Dit probleem heb ik ook bij een andere computer gehad, maar als ik dan de netwerkkaart verwijder uit "Netwerkomgeving", dan kan ik hem helemaal niet meer terug vinden ... Dus dan komt hij er niet meer in.

Hoppelijk kan iemand mij helpen.

Groeten,

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Reliseer je je dat dit ding 2 poorten heeft ?
De 10 Mbps-poort is een klassieke 10Base-T, maar de 100 Mbps-poort is HP VG-AnyLAN, ook wel als 100Base-VG bekend. Dit is een alternatief voor 100Base-TX, ontwikkeld door HP, en op sommige punten superieur, maar niet compatible met een 100Base-TX hub of switch.
Zou dat je probleem zijn ?

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

Topicstarter
mvdejong schreef op 25 August 2003 @ 13:00:
Reliseer je je dat dit ding 2 poorten heeft ?
De 10 Mbps-poort is een klassieke 10Base-T, maar de 100 Mbps-poort is HP VG-AnyLAN, ook wel als 100Base-VG bekend. Dit is een alternatief voor 100Base-TX, ontwikkeld door HP, en op sommige punten superieur, maar niet compatible met een 100Base-TX hub of switch.
Zou dat je probleem zijn ?
Hhmz... Ik heb op de kaart gekeken en er zit maar 1 poort op :S Heel vreemd dan ... Toch staat er J2585b op.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Oeps, gelieve mij te verontschuldigen, de J2585A-versie heeft 2 poorten, de J2585B-versie doet het wel met een enkele poort.
't Is en blijft wel een VG-AnyLAN-kaart die ook 10Base-T kan doen (even voor de zekerheid opgezocht), dus dat zou nog steeds je probleem kunnen zijn, als je daar een normale UTP-kabel insteekt zou hij dat wel eens niet lief kunnen vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door mvdejong op 25-08-2003 13:21 . Reden: Linkjes toegevoegd ]

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

Topicstarter
mvdejong schreef op 25 augustus 2003 @ 13:20:
Oeps, gelieve mij te verontschuldigen, de J2585A-versie heeft 2 poorten, de J2585B-versie doet het wel met een enkele poort.
't Is en blijft wel een VG-AnyLAN-kaart die ook 10Base-T kan doen (even voor de zekerheid opgezocht), dus dat zou nog steeds je probleem kunnen zijn, als je daar een normale UTP-kabel insteekt zou hij dat wel eens niet lief kunnen vinden.
Hhmz.. ja maar alles heeft wel gewerkt en er is niks verandert aan kabels etc....