Heeft iemand dit al geprobeerd? Er is nu net een nieuwe versie van uit 2.82, en er zitten wel leuke dingen in. Zo is er bijvoorbeeld geen crosshair, maar moet je gewoon het pistool/geweer op ooghoogte houden om te mikken. Toch vind ik cs nog steeds beter.
Nou vond het maar kut. Kan niet offline spelen en heb maar een 56k6 dus liever Tactial ops en Strike force.
Verwijderd
http://www.clanbase.com/files.php
Heeft bijna alle updates voor online spellen en is erg snel (vind ik...)
Heeft bijna alle updates voor online spellen en is erg snel (vind ik...)
Verwijderd
Hij loopt ook veeeeeeeel trager dan gewoon UT, of Tactial Ops (welke ruled by the way), en die crosshair wil ik gewoon wel hebben! Kom nou, niet eens een optie om hem aan of uit te zetten:(
Mee eens. Tactical Ops speelt gewoon stukken fijner.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Nou nou, ok tactical ops is zeer cool maar strike force kan je niet vergeten vind ik. Alleen hebben ze allebei te weinig maps.
Wie is met me eens over maps?
Wie is met me eens over maps?
Vindt eigenlijk dat TacOps wel genoeg maps heeft. Net genoeg om ze allemaal nog net meester te kunnen zijn
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Tactical ops? Hmm toch ns proberen, maar ik vind dat schieten in infiltration zo vet
We gaan hier straks op het lan knallen op het werk
Pagina: 1